Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Jessica Alba uitgeroepen tot de meest sexy vrouw

Gestart door Iwan, 26 april 2007, 23:57:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: HLN.be

Jessica Alba is door het Britse mannenblad FHM uitgeroepen tot meest sexy vrouw van het jaar.
De actrice, die vorig jaar nog op nummer negen stond, kreeg de titel omdat ze volgens het tijdschrift
een getalenteerde, mooie en succesvolle vrouw is.

Miller
De grootste daler in de lijst is actrice Sienna Miller: zij moest het dit jaar met een 45ste plaats doen,
terwijl ze vorig jaar nog op de twaalfde plaats stond. Ook Angelina Jolie is terug met een achtste plek in de lijst.

Ex-prinses
Actrice Keira Knigthley was vorig jaar de meest sexy vrouw. Dit jaar staat de actrice op nummer twaalf.
Een opvallende stijger in de lijst is de ex-vriendin van Prins William, Kate Middleton.
Zij schoot van nummer 94 naar 25.

Acht miljoen
De lezers van FHM konden op hun favoriete seksbom stemmen via de website van het blad.
In totaal is er acht miljoen keer gestemd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Het is inderdaad een hele mooie, sexy vrouw, maar ik kan me wel mooier/sexier bedenken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan


Megan Fox mag zich van de lezers van het Britse mannenblad FHM
de meest sexy vrouw ter wereld noemen. De 21-jarige actrice,
die vorig jaar te zien was in de blockbuster 'Transformers',
heeft Jessica Alba bij de jaarlijkse verkiezing onttroond.
De koningin van vorig jaar is naar de derde plaats gezakt.

Britney Spears rode lantaarn
In de toptien staan ook Jessica Biel, Scarlett Johansson en Hilary Duff.
Angelina Jolie moet het doen met een negende plaats en Paris Hilton
is terug te vinden op plek 77. Britney Spears is dit jaar hekkensluiter.
De gevallen popprinses staat honderdste.

Volgens FHM zijn ruim negen miljoen stemmen uitgebracht voor de veertiende editie van de lijst.

            De top 20:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy


Iwan

Ze ziet er wel aardig uit, maar zou haar niet meteen de mooiste vrouw ter wereld willen noemen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

daar heb je wel gelijk in ja het is geen SUPER vrouw dan kan ik nog wel mooiere vrouwen verzinnen ;)

Iwan



Citaat van: AD.nl

Mila Kunis gekroond tot meest sexy vrouw op aarde

De 29-jarige Mila Kunis is de volgende dame die de troon van meest sexy vrouw op aarde mag bestijgen
volgens magazine Esquire. Ze zal dan ook pronken op de cover van de novembereditie.

Hoewel Mila zich geëerd voelt door de titel, zegt ze zelf de focus te leggen op trouw blijven
aan haar persoonlijkheid, dan te streven naar de perfectie die van haar verwacht wordt.
'Wat ik doe en wie ik ben zijn twee totaal verschillende dingen en dat zal altijd zo zijn.
Wat veel mensen overkomt is dat ze zichzelf verliezen en niet meer zien wie ze echt zijn.
Ze worden ofwel wie ze zouden willen zijn of wie anderen denken dat ze zijn
', aldus Mila volgens E! Online.

Ashton Kutcher zal trots zijn nu hij 'meest sexy vrouw op aarde' mag toevoegen aan zijn veroveringen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."