Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

'Aangifte van verkrachting tegen Martijn Krabbé'

Gestart door Iwan, 3 mei 2011, 21:53:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

'Aangifte van verkrachting tegen Martijn Krabbé'

Tessa van Leijenhorst gaat op korte termijn aangifte doen tegen presentator Martijn Krabbe
wegens verkrachting of poging tot verkrachting. Dit meldt RTL Boulevard vanavond.

Gerard Spong, de advocaat van Tessa, zegt tegen RTL Boulevard dat deze afspraak is gemaakt met de zedenpolitie.
Gisteren meldde Tessa al in verschillende media dat Martijn Krabbé haar vorige week woensdag had aangerand.
Ze had tien jaar geleden een relatie met de presentator en onderhield nog steeds een vriendschap met hem.

Volgens Tessa stond Krabbé vorige week voor haar deur 'met een fles wodka en cocaïne'.
'Hij wilde seks, toen ik dat weigerde, heeft hij geprobeerd mij aan te randen.
Hij ging onder invloed van harddrugs en drank op mij zitten en pakte mijn keel vast.
Zo erg dat ik geen lucht meer kreeg.
'

'Ik heb hem vervolgens, om hem van me af te krijgen, met zijn eigen lege fles wodka op z'n kop geslagen
en hem verder geprobeerd te raken waar ik hem maar raken kon,
' zei Tessa gisteren tegen het AD.

Martijn Krabbé ontkent de beschuldiging. 'We wachten de aangifte af. Gerard Spong had al aangekondigd
dat er een aangifte zou komen. Opvallend is dat het verhaal steeds veranderd wordt. Eerst was het aanranding,
toen poging tot verkrachting en toen verkrachting. Dat maakt het verhaal niet waarschijnlijker.
Tessa doet hiermee opnieuw een poging om Martijn Krabbé te beschadigen
', aldus de advocaat van de presentator,
Stefan Kalff, tegen Boulevard.

Martijn Krabbé heeft inmiddels aangifte gedaan van laster.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Ex Martijn Krabbé heeft aangifte gedaan

Weer nieuws in het drama rond Martijn Krabbé. Zijn ex-vriendin Tessa van Leijenhorst heeft de zaak doorgezet.
Maandagmorgen heeft ze officieel aangifte gedaan tegen haar voormalige minnaar.
Tessa is door de vele media-aandacht die ze momenteel krijgt inmiddels ondergedoken.
Vorige week deed Martijn al aangifte tegen Tessa wegens laster.

De exacte aanklacht van de oud-deelneemster van het SBS-programma De Bus is niet bekend.
Vorige week nam ze advocaat Spong in de arm, die in RTL Boulevard liet weten: 'Het komt erop neer
dat mijn cliënt Martijn Krabbé beschuldigt van verkrachting of poging tot verkrachting en of mishandeling
'.

Martijn en Tessa hebben 10 jaar geleden een kortstondige relatie met elkaar gehad. Volgens haar heeft Martijn
haar mishandeld en aangerand, dit zou zijn gebeurd toen hij onder invloed was van alcohol en drugs.

Krabbé heeft laten weten al een tijdje door zijn ex te worden gechanteerd.
'Het is allemaal onzin wat deze vrouw uitkraamt.'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik weet niet wie ik moet geloven in deze.
In eerste instantie geloofde ik de ex van Martijn Krabbé, dacht een verkrachting dat verzin je niet, ook niet uit wraak
of door een ex-minnares die gekwetst is omdat ze aan de kant is gezet. Maar nadat ik Tessa van Leijenhorst op de tv
heb gehoord ben ik toch gaan twijfelen. Als het niet waar is dan is het verschrikkelijk, is het wel waar dan is het nog
verschrikkelijker.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl

Ex chanteerde Martijn Krabbé met bizarre sms'jes

Tessa van Leijenhorst, de ex van Martijn Krabbé, chanteerde haar voormalig partner via sms'jes.
Uit de door Story gepubliceerde berichten blijkt dat Tessa zich zou onthouden van aangifte tegen Krabbé
als hij ervoor kon zorgen dat zij met Wendy van Dijk op de foto mocht.

Van Leijenhorst zorgde vorige maand voor een rel nadat ze beweerde dat Martijn haar had mishandeld
en geprobeerd te verkrachten. Ze heeft inmiddels officieel aangifte gedaan bij de politie.

Bizarre eisen
Uit het sms-contact tussen de twee blijkt nu dat Tessa geen aangifte bij de politie zou doen als Martijn één keer
X Factor niet zou presenteren. Ook behoorde een foto met presentatrice Wendy van Dijk aan het eisenpakket.

'Jij hebt mij geschopt'
Krabbé probeert zijn ex in een van de sms'jes tot rede te brengen. 'Wees alsjeblieft redelijk', zo staat in een van de berichten.
'Je gooit nu alles op een hoop bij mij terwijl we het zo vaak fijn hebben gehad en ook echt wel vriendjes van elkaar zijn.
Jij hebt mij geschopt. Niet andersom. En ik begrijp verdorie ook nog je pijn van vroeger. Echt wel. Laat het hier niet op aankomen,
want dat heb ik niet verdiend.
'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


tukkie

dat mens ruikt gewoon geld, ik denk dat ik 1 van de 2e kamer maar aanklaag wegens aanranding ofzo. kom ik terminste in de belangstelling en kan een hoop centjes incasseren *A

Iwan



Citaat van: AD.nl
Amanda Krabbé naakt in Playboy

Amanda Krabbé, de vrouw van presentator Martijn Krabbé, verschijnt in november in de Playboy.
Dat laat het tijdschrift vandaag weten. Rutger Castricum van omroep PowNed zal gasthoofdredacteur
zijn van het nummer. De afgelopen dagen zijn de foto's geschoten door Castricum zelf.

De naaktfoto's van Amanda Krabbé werden gemaakt op Ibiza. Op de website van de Playboy is vandaag
al een klein voorproefje van de fotosessie te zien. Duidelijk is dat Amanda in ieder geval tijdens een deel
van de reportage naakt in het water te zien zal zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."