Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ellemieke Vermolen en Jan Smit uit elkaar

Gestart door Iwan, 19 december 2006, 14:50:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DonWoozy

echt ik vind het allemaal zo belachelijk dat ze hier zo'n enorme rel van maken in de media en dat
nota bene j.p. zichzelf mee bemoeid echt belachelijk!! Laat die mensen toch kijk het natuurlijk niet
tof als een relatie gebroken wordt maar dat is toch aan hun?!

Nevyn

Citaat van: DonWoozy op 26 mei 2009, 10:28:30
echt ik vind het allemaal zo belachelijk dat ze hier zo'n enorme rel van maken in de media en dat
nota bene j.p. zichzelf mee bemoeid echt belachelijk!! Laat die mensen toch kijk het natuurlijk niet
tof als een relatie gebroken wordt maar dat is toch aan hun?!

dat denk ik zo vaak bij shownieuws, Don ;)

DonWoozy

precies, hier weer zo'n voorbeeld. Laat ze lekker met rust en get a life!

Iwan

Jan Smit en zijn vriendin Liza Plat staan weer volop in de kijker. Volgens geruchten in Volendam
zou de Nederlandse zanger vader worden. Dat schrijft De Telegraaf. Zijn vriendin zou namelijk
zeven weken zwanger zijn. De manager van Jan Smit heeft de geruchten nog niet bevestigd.

Volgens het Nederlandse weekblad Story heeft Jan Smit zijn grote kinderwens nooit onder stoelen
of banken gestoken. De zanger droomt al een hele tijd van een gezinnetje en ook tijdens zijn relatie
met Yolanthe kwam het thema al ter sprake. De beste vriendin van Yolanthe vertelde aan het weekblad:
"Jan bleef maar zeuren over kinderen, soms werden we er gek van.
Nog voor de breuk zei hij tegen Yolanthe dat hij een kind van haar wou.
"

Bevestiging na risicoperiode
De geruchten dat de nieuwe vriendin van Jan Smit nu zwanger zou zijn, zijn door zijn manager Jaap Buijs
nog niet bevestigd. Volgens het weekblad zou de bevestiging er pas komen wanneer de risicoperiode van drie maanden voorbij is.

Liza Plat heeft al een dochtertje Fem (1) uit haar vorige relatie.





Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM - Jan Smit en zijn nieuwe liefde Liza ontkennen allebei stellig dat ze een kindje verwachten.

Volgens het weekblad Story draagt Liza een kindje van Jan in haar buik, maar komt het stel pas
met het nieuws naar buiten wanneer de risicoperiode van drie maanden is verstreken.

'Wat een bullshit!', schrijft Jan heel groot op zijn eigen site. Ook Liza reageert op het artikel via Twitter.
'Nee hoor, niet zwanger!' liet ze in eerste instantie weten, om daarna te posten:
'Morgen kunnen we zeggen dat het morgen kermis is! Dan zien ze vanzelf wel dat ik niet zwanger ben! :-)'





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl

Jan Smit heeft dochter

AMSTERDAM - Jan Smit is woensdagmiddag vader geworden van dochter Emma.
Hij twitterde: "Mijn prachtige vriendin is vanmiddag bevallen van een wolk van een dochter, haar naam is Emma."

Het kindje is geboren in het ziekenhuis van Purmerend. Het was de bedoeling dat Emma thuis zou worden geboren,
maar Jan had gehoord dat dit veel risico's met zich meebracht. Daarom heeft het stel ervoor gekozen om Emma
in een ziekenhuis ter wereld te brengen. Rond een uur of vijf is Emma geboren.

Het is voor de dolgelukkige Jan en zijn vriendin Liza hun eerste kindje samen.
Zij heeft al een dochtertje, Fem, uit een eerdere relatie.

Jan zei eerder erg uit te kijken naar het vaderschap, maar dreigde wel een strenge vader te worden...
"Ik denk dat het moet zoals ik zelf ben opgevoed. Dat was heel duidelijk: dit mag wel, dit mag niet.
Als ik om elf uur thuis moest komen en ik kwam om kwart over elf thuis, dan wist ik: volgende keer
moet ik om half elf thuis zijn. Dat doen je dus één, twee keer, maar daarna weet je het wel.
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl

Jan Smit en Liza getrouwd!

AMSTERDAM -  Jan Smit en Liza Plat hebben elkaar vrijdag het jawoord gegeven.
Dit heeft Aloys Buijs laten weten. De huwelijksceremonie vond plaats op het eiland Sint Maarten
en werd in zeer intieme kring voltrokken. Op 17 november, de verjaardag van dochter Emma,
zullen 'Mr. en Mrs. Smit' een groot huwelijksfeest geven in Volendam.

Jan en Liza hebben sinds mei 2009 een relatie.
Op valentijnsdag vroeg Jan de moeder van zijn kind ten huwelijk aan de voet van de Eiffeltoren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."