Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Tom Cruise en Katie Holmes gaan scheiden

Gestart door Iwan, 30 juni 2012, 11:18:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Tom Cruise en Katie Holmes gaan scheiden

Hét sterrenstel van Hollywood, Tom Cruise en Katie Holmes, geeft er de brui aan.
Vijf jaar hielden ze het samen vol. Tom en Katie hebben een dochter samen, Suri.
Volgens de advocaat van Holmes wil Katie op dit moment alleen het beste voor haar dochtertje.

Op de vraag of het verzoek tot echtscheiding al is ingediend, zegt de Katies raadsman Jonathan Wolfe:
'Dit is iets persoonlijks, waar alleen Katie en haar familie iets mee te maken hebben.'
Volgens showbizzsite TMZ zou Katie de aanvraag zelf al hebben gedaan, omdat ze de volledige
zeggenschap over Suri wil. Ook zou ze een aanzienlijk bedrag aan alimentatie van Tom eisen.

De 49-jarige Cruise is één van Hollywoods grootverdieners. Het huwelijk met Tom was Katies eerste.
Voor Cruise, die eerder gehuwd was met Mimi Rodgers en met actrice Nicole Kidman, en met haar
twee geadopteerde kinderen heeft, wordt dit de derde scheiding. Katie en Tom trouwden in 2006,
en vierden dat groots in Italië.

Volgens TMZ waren Tom, Katie en Suri de afgelopen tijd niet bij elkaar.
Terwijl Cruise in IJsland was voor de opnames van zijn nieuwste film,
waren Katie en haar dochter in New York. Op dit moment schittert hij in de filmmusicial 'Rock of Ages'.
Katie liet echter verstek gaan bij de première van de film. Als reden voor de scheiding heeft Katie
'onoverkoombare meningsverschillen' opgegeven.

Uit schaduw stappen
Een insider zegt tegen RadarOnline te weten wat Toms en Katies huwelijk de kop kostte.
'Katie wilde uit zijn schaduw stappen', zegt de bron. 'Ze wil zich opnieuw richten op haar acteercarrière,
die staat sinds haar huwelijk namelijk op een heel laag pitje.
'

Katie, die momenteel aan een nieuwe film werkt, kwam de  laatste jaren maar moeilijk aan werk.
Cruise zou een grote invloed hebben op welke rollen ze aanneemt, of niet.
Ook zijn ideeën over de opvoeding van de kleine Suri zou reden voor onenigheid zijn tussen de twee.
'Ze hebben een heel andere mening wat het grootbrengen van Suri betreft.'

Op de bank bij Oprah
Cruise stak zijn liefde voor de 33-jarige Holmes nooit onder stoelen of banken.
Meest in het oogspringend is het zogenaamde 'bank-incident' tijdens de talkshow van Oprah Winfrey.
Als een dolleman sprong Tom op de bank op en neer, liet zich op één knie vallen
en scandeerde zijn nieuwbakken liefde voor Katie.

Het gebeuren leverde het gezegde 'jumping the couch' op.
Wat zoveel wil zeggen als; over het randje gaan, of je zo extreem gedragen dat het je reputatie kan schaden.
Het bank-incident werd in 2005, door showzender E!, aangemerkt als verrassendste televisiemoment van het jaar.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Tom Cruise hoorde via het nieuws over de scheiding

Tom Cruise heeft het nieuws van zijn scheiding samen met de rest van de wereld vernomen.
Katie Holmes wilde niet dat de Scientology-leden er zich zouden mee bemoeien en dus diende ze
de officiële papieren in het geheim in.

De actrice voerde haar plan heel discreet en in verschillende stapjes uit, aldus het blad 'People'.
Zo kocht ze eerst verschillende mobiele telefoons om te kunnen communiceren met de enkelingen
die wel op de hoogte waren. Vervolgens huurde ze het appartement in New York,
waar ze na de bekendmaking naartoe kon vluchten. Tom maakte ze wijs dat ze naar die locatie
wilde om de paparazzi te ontvluchten.

Toen Cruise aan de andere kant van de Atlantische Oceaan aan het filmen was, was het grote moment aangebroken.
Katie verhuisde al haar spullen, diende de scheidingsaanvraag in en bracht vervolgens de hele wereld op de hoogte.

Contact verbroken
Inmiddels heeft ze elk contact met haar wispelturige echtgenoot verbroken. Communicatie gebeurt via tussenpersonen
aan beide zijden. Cruise zou zijn dochter wel één keer per dag horen aan de telefoon, maar ook dat loopt niet van een leien dakje.

'Het gaat er heel hard aan toe nu', aldus een bron bij TMZ. 'Hij voelt zich verraden en denkt dat ze Suri zal gebruiken als wapen.'
Holmes ontkent de geruchten dat ze aandringt op een spoedprocedure echter.

In een interview dat zes weken geleden afgenomen werd, liet de actrice duidelijk merken dat er iets zat aan te komen.
'Ik voel me nu beter in mijn vel. Sexyer ook. Als twintiger probeer je te hard om alles uit te dokteren.
Nu ik een dertiger ben, voel ik dat er een nieuwe fase aangebroken is
', klonk het bij het Amerikaanse tijdschrift Elle.

'Ze zei niets liefs over hem'
Holmes reageerde ook kribbig op de vraag hoe het is 'mevrouw Cruise' te zijn. 'Hij is Tom Cruise en ik ben ik.
Ik weet waar ik naartoe wil en daar wil ik me ook op focussen.
'

'Katie zag er op dat moment niet gelukkig uit', aldus een getuige bij dat interview. 'Ze zei niets liefs over hem.
Ze ontweek de vragen over Tom en sprak enkel over zichzelf.
'

Adoptiekinderen
Cruise keerde gisteren terug naar Los Angeles, waar hij zijn vijftigste verjaardag in mineur doorbracht.
Hij kreeg wel steun van zijn geadopteerde kinderen Connor en Isabella.

'Katie wil geen gemeenschappelijke voogdij omdat ze dan vreest uit het leven van Suri verbannen te zullen worden',
verklaart een bron in de Daily Mirror. 'Kijk maar hoe het Nicole Kidman vergaan is. Zij heeft nog amper contact met
Bella en Connor. Die twee dragen zowel hun vader als Scientology op handen, zo ver wil Katie het met Suri niet laten komen.
'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vind hem een goed acteur, maar als persoon vind ik Tom Cruise een engerd met zijn Scientology Kerk sekte.
Kan me wel voorstellen dat Katie Holmes gevlucht is, verbaasd me dat ze dat niet eerder heeft gedaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."