Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Neue Welt: 'Maxima weer in verwachting'

Gestart door Iwan, 31 december 2012, 14:09:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Neue Welt: 'Maxima weer in verwachting'

Het Duitse roddelblad Neue Welt meldt op de voorpagina dat koningin Beatrix een nieuw kleinkind kan verwelkomen.
Het blad laat een grote foto van prinses Maxima zien en schrijft dat 'het geluk weer terugkeert in het koningshuis'.

SBS Shownieuws heeft de Rijksvoorlichtingsdienst om opheldering gevraagd, maar de RVD wil noch bevestigen
noch ontkennen dat de 41-jarige Maxima in verwachting is van haar vierde kind.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Tja ik zet altijd mijn vraagtekens bij een roddelblad ongeacht wat voor bericht het ook is!

Als het wel zo is hoop ik voor haar dat het een gezond kindje is, je loopt wel enorme risico's als je 41 bent voor aangeboren afwijkingen...

Lejah

Citaat van: Goitske op 31 december 2012, 17:15:30
Als het wel zo is hoop ik voor haar dat het een gezond kindje is, je loopt wel enorme risico's als je 41 bent voor aangeboren afwijkingen...

Die risico's vallen echt nog wel mee, dat wordt vaak overschat.
Je hebt meer kans op een miskraam en het risico op een Down-kindje groeit van 0,5% onder de 35 jaar groeit geleidelijk naar 3% op 45 jarige leeftijd.
(en de kans op vroeggeboortes icm oudere leeftijd wordt aan getwijfeld)
Dus wel wat extra risico, maar niet enorm.

Als een kindje met een beperking geboren wordt zou dat misschien wel goed zijn voor de manier hoe de maatschappij daar tegen aan kijkt. Mits het kindje niet "weggemoffelt" wordt zoals dat Engelse prinsesje met haar oogafwijking.
Maar natuurlijk gun ik iedereen een gezond kindje.


Citaat van: Goitske op 31 december 2012, 17:15:30
Tja ik zet altijd mijn vraagtekens bij een roddelblad ongeacht wat voor bericht het ook is!

Idd!

mary-kate

Het zou leuk zijn voor ze maar ik hoor het wel als het zover is
Roddelbladen neem ik maar met een korreltje zout
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Nu Willem en Maxima het werk van de koningin overnemen lijkt mij de kans dat Maxima zwanger is,
of wordt in de toekomst mij vrijwel uitgesloten
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."