Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Hendy Keppy schaamnaam van 2012

Gestart door Iwan, 19 november 2012, 20:10:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: Nu.nl
Hendy Keppy schaamnaam van 2012

Hendy Keppy is door de Coen en Sander Show uitgeroepen tot de schaamnaam van 2012.
Het was de vijfde keer dat dj's Coen Swijnenberg en Sander Lantinga de lijst met meest
beschamende namen samenstelden.

Hendy Keppy staat dit jaar op de eerste positie. De familieleden Ben en Wil Niks volgen samen
op de tweede plek en Gooi van de Berg maakt de top 3 compleet.
Verder staan namen als Cock Ringeling, Loekie de Leeuw, I.C. Notting (oogarts), Josieke Borsten,
Ivan Ho, Urly Coffee, Ron de Knikker, Elvis de Koning, Wilma Krikken en Dik Kruis in de top 20.

Hendy Keppy volgt Louwe Pruim (2011), Con Domen (2010), Fokje Modder (2009) en Stanley Messie (2008) op.

De dj's roepen mensen elk jaar op zich aan te melden als ze een vreemde naam hebben.
Voorwaarde is dat mensen moeten kunnen bewijzen dat de naam echt bestaat.
Luisteraars kunnen vervolgens hun stem uitbrengen op de kandidaten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Die ouders denken totaal niet aan hun kinderen anders geef je ze toch niet zo'n naam. Daar worden ze mee gepest, kan je toch wel nagaan. Con Domen vind ik het ergste. Als je Domen als achternaam heb welke idioot noemt zijn kind dan Con. Kind word op schook misschien wel kapokkie, rubbertje , condoompie genoemd o.i.d.  I-:

House

Je zou inderdaad maar zo heten, dat laat je toch ook veranderen als je ouder bent .

Iwan

Best wel zielig, voor de kinderen, welke namen ouders soms aan het kinderen geven.
Sommige namen zijn natuurlijk heel lollig, maar een kind zit er een leven lang aan vast.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."