Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

'Mijn vriendin wilde me doden met haar borsten'

Gestart door Iwan, 24 november 2012, 15:20:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

'Mijn vriendin wilde me doden met haar borsten'

In Duitsland is een merkwaardige rechtszaak gaande. Tim Schmidt beschuldigt zijn vriendin Franziska Hansen ervan
dat zij hem heeft getracht te wurgen met haar borsten. 'Poging tot doodslag met een wapen', luidt de aanklacht.
De wapens waarvan sprake is, passen in cupmaat 100E.

De feiten speelden zich af in mei. 'We waren aan het vrijen', doet Tim uit de doeken. 'Franziska zat naakt op mij
en ik kuste haar borsten. Plots greep ze mijn hoofd en duwde het met al haar macht tussen haar borsten.Ik kon niet meer ademen
',
aldus de 82,5 kilogram zware man over de 'aanslag' van zijn 57 kilo wegende vriendin. Gebruik makend van zijn
laatste krachten kon Tim zich loswrikken uit de wulpse omstrengeling van Franziska. In zijn blootje rende hij naar de buren,
die hij smeekte om de politie te bellen.

Dikke pret
Het stel leerde elkaar vier jaar geleden kennen. Ze waren smoorverliefd op elkaar. 'De laatste tijd liep het wat minder,
maar in bed was het nog vaak dikke pret
', aldus Tim Schmidt. 'Onze relatie verwaterde toen ik advocaat werd.
Franziska kon maar geen vaste baan vinden. terwijl het met mijn carrière alleen maar bergopwaarts ging.
Ik denk dat ze dit niet kon verkroppen.
'

De man beweert dat zijn vriendin plannen had om hem te vermoorden omdat hij haar wilde verlaten.
'Het was duidelijk dat ze me van kant wilde maken', beweert Schmidt. 'Ze heeft het me zelf gezegd aan de telefoon.
Ze wou me wurgen met haar borsten om me zo aangenaam mogelijk aan m'n einde te laten komen
', aldus Tim Schmidt.
Franziska ontkent uit volle borst.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Er zijn ergere manieren om te sterven lijkt mij .... ;D
Maar ik heb het ook wel eens gehad, dat een iets gezette vriendin, bovenop mij zat met haar borsten in mijn gezicht,
dat ik moeite kreeg met ademhalen. (al kwam dat meer omdat zij bovenop mij zat en best wel zwaar was).
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Cupmaat 100E en 57 kilo.
Dat moet dan wel een hele kleine vriendin zijn wil ze met dat gewicht aan die omtrekmaat komen!