Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

'Bombardeer islamstad Mekka'

Gestart door Iwan, 3 augustus 2007, 02:57:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tokio

Citaat van: TimT op  8 augustus 2007, 12:52:19
En er zijn ook genoeg mensen die club goede Moslims respecteren en niet op een hoop gooit!

Nou, noem dan eens wat lieden die tot die club behoren?

TimT

Citaat van: Tokio op  8 augustus 2007, 16:55:34
Citaat van: TimT op  8 augustus 2007, 12:52:19
En er zijn ook genoeg mensen die club goede Moslims respecteren en niet op een hoop gooit!

Nou, noem dan eens wat lieden die tot die club behoren?

Ik heb samengewerkt met moslims die hun geloof netjes uitoefenende, hun vrouwen hoefde niet gesluierd. Hun kinderen spraken goed Nederlands. Maar ze wisten hun Koran van pagina 1 tot de laatste.
Tokio, ik ken ook mensen die zeggen dat mensen met jouw overtuigingen allemaal pedofielen zijn. Jij probeert ook te overtuigen dat dit niet het geval is. Ik zou nadenken voordat je wat zegt!

Tokio

Oh, maar ik denk merentijds heel goed na.
Had het over 'islam-fundamentalisten'(!) en regiems die dat gespuis al dan niet financieel ondersteunen. Heb het niet over de hele islam en weet ook uit m'n kennissenkring dat er best wel goede bij zitten die niets anders willen dan een vredige dialoog, doch helaas, zijn dat er maar weinig.

TimT

Ik weet dat er regimes zijn die terreur ondersteunen, maar even voor de duidelijkheid mag ik even herinneringen dat wij Irak de tanks hebben verkocht waarmee ze koeweit zijn binnengevallen? Dat Reagan aan terroristen in Iran wapens heeft verkocht. Dat er genoeg andere Westerse landen zullen zijn die zelfs nu nog wel eens geld schuiven naar groepen die toch niet helemaal door de beugel kunnen, maar we hebben ze liever als onze bondgenoot!
Dus bombarderen van Mekka blijft in mijn ogen geen realistische oplossing!

Tokio

Dat zijn twee zaken die los staan van elkaar.
Het is typerend te noemen dat de tegenstanders van internationale samenwerking de islamterreur de kop in te drukken, altijd met dit soort onzinnige en niet ter zaken doende vergelijkingen op de proppen komen om hun gelijk te halen.
Of we discusseren over de wapenverkopen of we discusseren over de islam-terreur. Beide door elkaar halen wordt een uitzichtloze 'wellus-nietus-discussie'.

TimT

Aha, wanneer het niet uitkomt zet je kaders neer! Nee, niet alleen je focussen op de Moslim regimes meneertje! Gewoon alle regimes dan. Dan gaan we alles op tafel gooien, alle vuiligheid. Kijken hoe schoon onze wereld uit de doeken komt.

Tokio

Nee, doe ik niet aan mee.

Wil overal over discusseren en meen dat echt, doch het betreft ingewikkelde internationale kwesties die het niet toelaten ze door elkaar te gooien omdat we het anders vroeg of laat of totaal andere onderwerpen hebben die met het topic al zodanig niets meer te maken hebben.

Een beetje Admin of Moderator zou op een ander forum dan gaan ingrijpen.

TimT

Jij bent voor het bombarderen van Mekka gebaseerd op zo weinig! Te weinig om honderden onschuldige levens te nemen en dit goed te praten met de argumenten die je gaf. Ik geef argumenten terug. Internationale zaken zijn gecompliceerd, behoorlijk ook. De moslim wereld zou tegen ons keren als we het zouden doen. Het zou de grootste wereldoorlog laten uitbreken in de geschiedenis van onze moderne tijd. Het zou de ww2 er laten uitzien als een picknick!

Tokio

Daar geloof ik niet in.
Met een maximale inzet van geallieerde legerkorpsen van de uiteenlopende landen onder aanvoering van of de NAVO of de VN, moet het mogelijk zijn de moslim-terreurstaten tot een overgave van vredesonderhandelingen te dwingen, als dat nodig mocht blijken.
Wanneer zij dan toch de steun zouden verwerven zich tegen ons te keren in de vorm van terroristische aanslagen, dan vallen we de landen binnen en indien niet anders mogelijk, kunnen we steden bombarderen.
Zo moeilijk is dat niet.

TimT

En ik geloof niet dat de NAVO al hadden ze alle Westerse landen achter hun staan in staat zijn deze oorlog te winnen zonder de nodige olie uit het Midden-Oosten.
Het klinkt zo gemakkelijk wat je zegt. Maar in Irak en in Afghanistan hebben we weinig resultaat geboekt. Dus ja.. ik ben niet overtuigd.
Maar ja ik heb geen bommenwerpers, jij hebt  bommenwerpers dus ik ga nu in alle rust slapen wetend dat waarschijnlijk Mekka morgenochtend er nog staat!