Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Is single zijn echt zo erg?

Gestart door gjk, 2 januari 2010, 12:05:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gjk

  De titel/vraag is helemaal niet denigrerend of zo bedoeld, maar ik vraag me gewoon af of de mensen die single zijn, hier toch liever verandering is zouden willen aanbrengen, of dat single zijn toch wel erg lekker is op dit moment?

Iwan

Ik vind het niet verschrikkelijk om single te zijn, maar ik vind het toch leuker
om een relatie te hebben, dat is dan ook iets waar ik dit jaar aan wil werken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

aan de ene kant vind ik het wel lekker om weer vrijgezel te zijn, maar aan de andere kant mis ik ook wel weer de warmte en vrouwelijk gezelschap om me heen.

Dity

Ik vond het helemaal niet erg om single te zijn na mijn scheiding en ben dat ook een aantal jaren geweest.
Doen wat je zelf wilt, geen rekenschap afleggen waar je bent geweest of hebt gedaan.

**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Lynn

Ik vind het niet erg om single te zijn. Ik ben eigenlijk sinds mijn 15de niet langer dan een maand single geweest. Momenteel vind ik het heerlijk om mijn eigen plekje te hebben en mijn eigen dingen te doen.

Iwan

Op dit moment vind ik het helemaal niet erg om single te zijn, voel me er wel prettig bij.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Chaozcruiser

Het is op zich niet erg om single te zijn, Het heeft zijn voordelen. Je kunt gaan en staan waar je wilt, doen wat je wilt. enzovoort.
Maar wat je als single moeilijk kunt is samen dingen delen, een band opbouwen, elkaar steunen. Het is niet zo heel erg om single te zijn, maar ik prefereer liever om samen te zijn, :)

Margje

Ik vind het niet erg om single te zijn, ben natuurlijk erg gewend mijn eigen dingen te doen...alhoewel het natuurlijk ook fijn is om iemand te hebben waar je alles mee kan delen....en voor kan zijn...vice versa natuurlijk ook....Toch ben ik nog altijd van mening dat een relatie een meerwaarde moet zijn en niet voor het niet alleen willen zijn.....Dus nee single zijn is niet erg maar ook samen zijn is leuk! :)

Iwan



Citaat van: Iwan op  2 januari 2012, 20:37:51
Op dit moment vind ik het helemaal niet erg om single te zijn, voel me er wel prettig bij.
Toch maar weer eens op zoek naar een leuke vriendin binnenkort.....  ;D
Niet dat ik het erg vind om single te zijn, maar mis toch ook wel iets.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Rond het einde van het jaar, Kerst en Oud & Nieuw, is het toch wel fijn wanneer je iemand om je heen hebt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op  6 november 2014, 22:05:00
Rond het einde van het jaar, Kerst en Oud & Nieuw, is het toch wel fijn wanneer je iemand om je heen hebt.
zou wel leuk zijn als jij ook een vriendin kreeg word de vriendenclub weer wat uitgebreider

Japser

Is inderdaad vervelend om alleenstaand te zijn, is gewoon fijn iemand te hebben waar je altijd op terug kan vallen, die je kunt vertellen wat je dwars zit en wat je leuk vindt. Mis het heel erg, vooral omdat je het met iemand weer moet opbouwen en dat vertrouwen moet zoeken en vinden.

Kim

Ik zou niet alleen kunnen zijn......heb iemand nodig waar ik tegenaan kan kletsen,
kan vasthouden, om samen lachen....gewoon een maatje! En als dat ooit komt weg
te vallen....ben ik bang dat ik niet lang alleen ben, omdat ik het gewoon niet kan!  :-\

Iwan

Ik vind alleen en single zijn niet leuk, maar ik zou het erger vinden wanneer ik een vriendin zou hebben die 'hét' niet zou zijn.
Een paar keer heb ik het geprobeerd om een relatie te hebben met iemand waarbij ik het gevoel had dat ze het niet was,
maar dacht misschien moet zoiets groeien en komt het wel goed als je langer bij elkaar bent en aan elkaar gewend bent....

Maar ik moet er niet aan denken om de rest van mijn leven 'vast te zitten' aan een vrouw waarbij ik denk; je bent leuk, je bent lief,
je bent ook wel aantrekkelijk, maar je bent niet hét. Dat ik voor mezelf het gevoel heb dat ik genoegen hebt genomen met een 2de,
of zelfs 3de keus. De kans is natuurlijk groot dat ik altijd alleen blijf, met soms een kortstondige romance of dat ik tijdelijk iemand
in mijn leven heb voor de seks, maar een vaste relatie hebben waarin ik mij niet voor 80% content voel lijkt mij een erger scenario.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

steven

vind het soms erg dat ik zo alleen ben en niemand om me heen. mis en vriendin

Sugamilk

Heb het nooit echt erg gevonden ofzo, maar vond daten wel erg gezellig op zijn tijd