Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

The Librarian: Return to King Solomon's Mines

Gestart door Iwan, 26 april 2009, 02:15:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

The Librarian: Return to King Solomon's Mines
Regisseur
Jonathan Frakes

Scenario
David Titcher

Cast
Noah Wyle
Bob Newhart
Gabrielle Anwar
Bob Newhart
Hakeem Kae-Kazim

Genre
Actie/Avontuur       

Land
USA

Jaar
2006

Kijkwijzer
Synopsis:
Flynn Carsen (Noah Wyle) is een eenendertig jaar oude 'professionele universiteitsstudent'
die maar liefst tweeëntwintig diploma's heeft behaald. Flynn heeft nog nooit een vriendin gehad,
woont nog steeds bij zijn moeder en heeft nog nooit echt gewerkt. Hoewel... Sinds kort
is Flynn verantwoordelijk voor een geheime bibliotheek, waar onder andere de Heilige Graal,
de Speer van het Lot, Excalibur, de echte Mona Lisa en de gans die gouden eieren legt
bewaard worden. Flynns vader stierf al op jonge leeftijd, waardoor de herinneringen aan
hem erg vaag zijn. Wanneer Flynn de opdracht krijgt om het Boek van Solomon te vinden,
dat de kracht zou hebben om de tijd te buigen en om de wereld te vernietigen,
blijkt zijn jeugd van levensbelang om de opdracht tot een goed einde te kunnen brengen...



Deze film heeft het echt allemaal; slap verhaal, slechte special effects,
slechte dialogen, slechte muziek, slechte acteerprestaties en is volkomen voorspelbaar.
Met veel moeite heb ik de film helemaal uitgekeken, ik had er immers 2 euro voor betaald
en ik wil waar voor mijn geld. Zelfs ik als leek, kan talloze fouten in de film opnoemen
wat betreft het gebruik van symbolen en de geschiedkundige feiten die in de film
worden gebruikt. Een film die je beter kan mijden als je prijs stelt op realistisch effecten,
een goede verhaallijn of degelijke acteerprestaties.


"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."