Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Naakte man krijgt werkstraf in plaats van stoeipoezen

Gestart door Iwan, 12 december 2007, 17:55:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Een 31-jarige Nieuw-Zeelander zag het vroege kertcadeautje dat hem via sms beloofd werd helemaal zitten:
een triootje met twee hete dames. De enige voorwaarde: hij moest zijn kleren uittrekken voor hun huis
te betreden om zeker geen kostbare tijd te verliezen. De man liet er een gras over groeien en repte zich
naar het aangegeven huis. Hij kleedde zich snel uit, gooide zijn kleren door een openstaand raam
en glipte zelf ook naar binnen.

Tot zijn grote spijt botste de man niet op de beloofde deernes, maar moest hij het stellen met een huisbaas
die net iets minder passioneel aangelegd was. Hij belde de politie die de naakte man meteen in de boeien sloeg.
Even later werd ook het 17-jarig meisje opgepakt die de ondeugdende boodschap had verstuurd.

De man moest zich voor de rechter verantwoorden voor onwetmatig betreden van een eigendom,
het meisje voor het misbruiken van haar telefoon. De twee werden inmiddels voorgeleid en zullen
niet strafrechterlijk vervolgd worden. Ze moeten wel allebei een werkstraf uitvoeren.




Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy


Iwan

Erg lollig, voor een buitenstaander dan, denk dat die man zich kapot schaamt,
maarja je moet je ook niet laten leiden door je hormonen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Dat doe je toch zo wie zo niet als je al naar zo'n afspraak gaat?
In je nakie naar binnen gfaan om tijd te besparen, dan denk je toch even verder na  *G *G

Maar ja de hormonen he  *G *G
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

DonWoozy

nou ik denk eerder zulk soort volk, ik denk dat wij Nederlanders hiervoor gewoon te nuchter zijn en dat wij er ook niet snel in zouden trappen!!