Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Vanmorgen meteen nadat ik opstond de boven gepoetst. Wat een werk toch iedere week. Het ging mij 2 jaar gelden beter af dan nu nadat ik ziek ben geworden.
Straks weer even naar de markt voor kip. Gisteren mijn tasje afgebreid. Ik ben blij dat ik ermee klaar ben. Leuk om te doen maar het moet niet al te lang duren.
;D
Belde het uitzendbureau vanmorgen nog voor een intake gesprek kan ik daar woensdag weer heen karren. En werk hebben ze toch niet voor me omdat ik een risico geval ben. Dat liet een ander uitzendbureau mij vorige week wel even weten. En bedankt! Sommige kunnen zo bot en lomp zijn in hun uitspraken.
Het word je nog wel even ingepeperd. Ben benieuwd wat ik van hun te horen ga krijgen wand dat ik ziek ben geweest dat weten ze nog niet.
Vorige week aardbeien plantjes gekocht. Het hele seizoen aardbeien stond er op het kaartje. Nou het zal mij benieuwen.
Wat een rot weer. Laatst was het zo mooi en heerlijk weer. Ik heb ook meteen de tuin weer gedaan. Heerlijk.
Donderdag bij een kennis met de tuin mee helpen. Alleen is hun tuin een eindje groter dan die van mij. Weer een paar vliegen in 1 klap.
Het levert nog wat op. Ik kan mijn energie kwijt en op bouwen en ik doe iets wat ik leuk vind. En hun hebben een hulpje extra.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Wat is een vriendin?
Dat zou ik echt niet meer weten....
17 jaar samen gewerkt, ''vriendinnen'' geweest...
Vertrekt naar het buitenland en is nu voor de 2e keer weer in het land. Je vraagt wanneer zie ik je weer...
Geen antwoord
Mag ik je nieuwe nummer dan kunnen we een keer wat afspreken?
Na 1,5 week nog geen antwoord
Vraag...jammer dat ik je niet gezien heb !
Ze had het te druk.
Ik zet een afscheidsberichtje op facebook en tot ziens
Gevolg.....
Na 18 jaar ''vriendschap'' word ik zonder pardon verwijderd uit het vriendenlijstje....
Waarom???
Geen idee....
Ik vroeg alleen wanneer zie ik je weer....
Schoot blijkbaar toch verkeerd....
Wel tijd voor anderen maar niet voor mij die 17 jaar voor je heb klaar gestaan...
Tja zeer pijnlijk.
Maar komt toch weer de vraag WAAROM?????
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Daar ben ik weer na lange tijd. Wat is er toch veel gebeurd. ik probeer me nu bezig te houden met mijn hobby's en dat lukt me heel goed.
Ik maak veel mini mutsjes voor innocent smoothie's. Ze staan nu op de flesjes in de supermarkt. Zo leuk. Op facebook komen wel eens foto's te staan maar mijn mutsje die ik heb gemaakt zit er nog niet tussen. Ik heb vanaf november 2017 tot nu al 121 klaar. Maar we gaan gewoon door.
Het zoeken naar werk valt ook niet mee. Als vrijwilliger willen ze je wel. Maar als ik geen reiskosten vergoeding krijg dan doe ik het niet.
Ik ga er geen geld op toe leggen dat kan ik me niet veroorloven. Thuis gaat het ook niet meer zo gemakkelijk. Ik kan alles in en om huis doen. Een beetje hulp zou niet weg zijn... Schijnt toch moeilijk te zijn om door te dringen. ik verzin iedere keer iets om in het weekeind te doen. Wand ik kan niet hele dagen achter de geraniums blijven zitten.
Straks weer naar de brei club. Ook weer even wat te doen. Nu heb ik voor de donderdag middag ook weer een adresje waar ik heen kan. En gezellig kletsen met de dames. Maar ook die zijn ouder dan ik. Och ja zolang het gezellig is en ik ben weer een middagje van de straat. Zo probeer ik toch onder de mensen te komen. Gisteren lekker macaroni gemaakt. daar eet ik vandaag ook nog van.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Kleine mutsjes die op dopjes van een flesje passen of te wel op eieren
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Straks naar een vriendin. Even een knutsel middagje houden. Altijd wel gezellig
Daarna mag ik mee eten. We eten nasi...Lekker alleen gebruikt die soepgroente i.p.v. nasi groente en dat
vind ik wat minder lekker. Maar goed een gekregen paard moet je niet in de bek kijken. Het gaat om het idee
en gezelligheid. Altijd beter dan weer de hele dag met vriend lief achter de geraniums zitten  :-\
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Het is een hele tijd geleden dat ik er was maar nu ben ik er weer. Vorig jaar september is er weer kanker ontdekt en daar ben je dan weer mooi klaar mee.  :pale:
Na een operatie en bestralingen gaat het nu weer wat beter. Ik heb geen rug pijn meer maar nog wel erg moe. Ik zit ook nog steeds in de ziektewet en probeer zeker nu met de corona gedoe de dag door te komen. Ik heb me niet verveeld toen ik thuis moest blijven omdat ik nog niet veel kon en mocht maar nu ik verplicht thuis moet blijven heb ik me wel eens verveeld. Ik haak veel. Ik heb al onderzetters gemaakt en knikker zakjes ( met knikkers erin). En alles wat ik te veel heb laat ik hier en daar achter met een briefje en wie het vind mag het hebben om die persoon dan een mooie dag mee te wensen. Net de boven gepoetst en verder de dag wat lezen, tv kijken en verder zie ik het wel weer....
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Welkom terug MK.
Kloten dat de kanker weer terug is, maar ik ben blij dat je je nu wat beter voelt.

Wat een leuk idee dat je wat je over hebt achter laat met een briefje erop.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Dank je wel Iwan,

Het is inderdaad zwaar piieeeep maar ja je doet er niks aan alleen maar het beste van hopen.
Zo hoef ik alles niet te bewaren en een ander is er blij mee. Zie ook op facebook... achterlatertjes .....en de anonieme sjaal
Daar heb ik het van
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag na maanden weer op het terras gezeten. Het was nog gezelliger ingericht dan voorheen.
Daarna naar de action en de hema P moest 2 rompertjes hebben als kraam kado. Ik vond ze niet zo mooi maar ja het was zijn keuze.
Daarna ergens anders nog op het terras gezeten alsof we niks anders te doen hadden hihi.
Toen kip gehaald en weer naar huis. Onderweg kwam ik nog iemand tegen die zwaaide alsof ik got weet wie was. Ze sprak maanden terug slecht over mij en iemand anders en nu doet zo alsof alles koek en ei is .....Pfff ik hou m'n fatsoen maar meer ook niet. Ik vind het wel goed zo.
Nu even aan de computer en zo meteen wat lezen wand op de tv is ook niks op.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag niet veel meer gedaan. Wat tv gekeken, gepoetst en in slaap gevallen  :-[
Het is weer veel te warm weer in een keer. Morgen naar de kapper en nog 2 of 3 brieven schrijven naar penvrienden en dan ben ik weer helemaal bij.
Straks nog even koken. Zo geen zin in maar ja we moeten toch eten ook al heb ik geen honger....
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren weer naar de markt geweest en op het terras gezeten. Het was weer gezellig. Binnen zitten doe ik niet wand dan moet je je hele
volksregister achter laten daar begin ik niet aan. Oke overdrijven is ook een kunst. Maar het is je naam,adres,postcode en telefoon. Ja daaag.
Kom ik nog iemand tegen van de brei club. Volgende week mogen we weer komen. Het is er best klein om voor iedereen 1,5 meter afstand te
creeeren. Ik ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen.  Het is een groot lokaal voor 25 personen maar te klein voor de 1,5 m.
Ik zie nog wel of ik er al heen ga. Later weer kip gehaald en weer naar huis.

Vandaag nog niet veel gedaan. Zal ook niet veel worden denk ik.
Life can be so beautyfull
so follow your heart