Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Hoe Kinky ben jij?

Gestart door Iwan, 21 november 2006, 03:05:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Waarschijnlijk ben je gewoon heel nieuwsgierig. Want je bent bijna voor alles in. Je zoekt graag je eigen grenzen op. De volgende keer dat er een komkommer uit de ijskast mist bellen we jou even.

Nevyn

Waarschijnlijk ben je gewoon heel nieuwsgierig. Want je bent bijna voor alles in. Je zoekt graag je eigen grenzen op. De volgende keer dat er een komkommer uit de ijskast mist bellen we jou even.

Iwan



Jij houdt wel van een experimentje af en toe, maar niet te gek.
Toch waren sommige antwoorden best wel kinky. We zagen het wel!
Weet je zeker dat je dat je niet nog een of ander verborgen verlangen hebt?
Doe anders de test nog eens.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Layla

Ik ook ^-^ Volgens mij een beter antwoord dan die vorige test  *G
(Die meid kijkt trouwens wel eng scheel  :o )

Jij houdt wel van een experimentje af en toe, maar niet te gek. Toch waren sommige antwoorden best wel kinky. We zagen het wel! Weet je zeker dat je dat je niet nog een of ander verborgen verlangen hebt? Doe anders de test nog eens.'

Celine

Waarschijnlijk ben je gewoon heel nieuwsgierig. Want je bent bijna voor alles in. Je zoekt graag je eigen grenzen op. De volgende keer dat er een komkommer uit de ijskast mist bellen we jou even.
>:D

Kim

Jij houdt wel van een experimentje af en toe, maar niet te gek. Toch waren sommige antwoorden best wel kinky. We zagen het wel! Weet je zeker dat je dat je niet nog een of ander verborgen verlangen hebt? Doe anders de test nog eens.