Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Willeke

Gisteren een paar uurtjes in de efteling rondgehangen, daarna met mijn tante naar de bios geweest.
Vanmorgen lekker uitgeslapen en nog wat dingetjes bij mijn tante geregeld en besproken, en vanmiddag hadden we een verjaardag van mijn jongste tante. Daarna een patatje gegeten en nu lekker thuis.

DonWoozy

Printer groepen opgeruimd in AD (werk)

mary-kate

De tuin verder opgeruimd
Markt geweest
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Willeke

Vanmiddag onverwachts gewerkt.
Zo nog even een berg was wegwerken, dan nog afwassen en daarna bankhangen.

Iwan

Gewerkt en nog gesport op het werk en daarna bij mijn neef geweest om te vragen of die nog fotoalbums heeft van zijn moeder (mijn tante).
Maar hij heeft waarschijnlijk alles weggegooid! Hoe kun je fotoalbums weggooien!  :WAB:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Naar het kantoor toe gereden, halverwege maar omgekeerd omdat alles muurvast stond. Vanuit huis gewerkt, een was gedraaid en langs de supermarkt geweest
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan

Gewerkt en foto's gescanned en bij de buurvrouw geweest om te proberen haar printer te installeren, maar dat domme ding wil niet zoals ik het wil.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Orders ingevoerd van afgelopen week!

Iwan

vrijdag eerst een paar uurtjes gewerkt en Vrijdagavond ben ik aan het sporten geweest.
Zaterdag heb ik een beetje thuis rondgehangen, de printer bij mijn buurvrouw geinstalleerd en boodschappen gedaan.
Zondag ben ik bij mijn moeder geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Net een urrtje gewerkt en nu aan het wachten op een chat met iemand van t-mobile. Zucht.....
Vanmiddag naar de markt kip halen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

attje

Zaterdag NK drakenbootgevaren gehad. Beetje teleurstellend, slecht in prijs mee naar huid genomen. Daarna nog met het team uit eten geweest. Zondag uitgerust, langs vrienden geweest en voetbal gekeken in de kroeg.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

carola

Gj zijn brood gesmeerd hem uitgezwaaid  daarna omgekleed en toen begon mijn werkdagje, 1 naar school gebracht de afwas gedaan en zo weer 1 ophalen uit school, en dan straks het eten vast klaar zetten

Willeke

Vanmorgen even naar de gemeente geweest, daarna paar wasjes gedraaid, vanmiddag op de koffie geweest bij m'n moeder, nu lekker weer thuis.

Kattenhuis

Diepvriesdeel koelvriezer ontdooit en boodschappen gehaald.

Gina

Heel weinig, heb geen zin en geen puf.

DonWoozy

vanochtend een taart besteld voor Jet d'r verjaardag morgen

Willeke

Gefeliciteerd Don!

Hier een druk dagje. Wilde gisterenmiddag mijn huisje lekker aan kant hebben toen ik werd gebeld door werk, of ik die middag in kon vallen. Vanmorgen werd ik weer gebeld, of ik deze ochtend ook kon in vallen. Vanmiddag expres even vrijgehouden want ik krijg visite.. En wil echt even huishouden doen. Zo nog even naar de winkel en dan aan de slag. Heb al warm gegeten, dat scheelt ook :)

mary-kate

Een gesprek gehad op het werk wat zeer goed uit gepakt is :D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Citaat van: mary-kate op 12 oktober 2016, 14:36:04
Een gesprek gehad op het werk wat zeer goed uit gepakt is :D
Fijn voor je!  :tU:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy