Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Relatiestatus op FB veranderen

Gestart door Iwan, 5 september 2014, 04:14:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Wanneer hebben of zouden jullie je relatiestatus op Facebook veranderd na het krijgen van een relatie?
Zou jij wachten tot je vriend(in) eerst zijn/haar status aangepast heeft op Facebook?
Heb je dat in het begin gedaan of later in de relatie? Of heb je het gewoon niet gedaan, waarom niet?


Wanneer je (kortgeleden) je relatiestatus op Facebook hebt aangepast hoe werd daar op gereageerd door je partner
en door jouw/jullie vrienden, of zijn/haar vrienden?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

na een aantal weken, heb ik het op facebook en hyves bekend gemaakt, dat ik een relatie heb. Op gegeven moment gingen we samen wonen dat hebben we op facebook gezet. In mei heeft GJ mijn ten huwelijk gevraagd, en we hebben vlak daarna op facebook  gezet dat we verloofd waren, daar kregen we allemaal leuke en lieve reacties op.

Iwan

Ik heb volgens mij nog nooit mijn status op Facebook veranderd, ook niet toen ik een relatie kreeg/had.
Destijds deed ik nog niet zo heel veel met/op Facebook. Ik zou nu denk ik wel mijn relatiestatus op Facebook
aanpassen wanneer ik een relatie zou krijgen/hebben, maar niet meteen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."