Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Make your own Dildo

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 19:34:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Iwan



Met deze kit kun je een afdruk van je eigen of je geliefdes geslachtsorgaan maken.
Alles zit in deze emmer om een afdruk en zo een dildo van je eigen penis te maken.
Eerst maak je een mal van je penis en dan gooi je de rubber erin.
Binnen no time heb je een dildo in de vorm van je eigen of je vriends penis.

Prijs: €79,95







"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Pinnie

Whahahaha lol   *G
Handig als je partner weg is ?

Iwan

Ik vind het wel grappig, misschien leuk om samen met je vriendin te maken (of vriend)
en op die manier heb je toch nog een stukje van je partner als hij er even niet is.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 29 januari 2007, 21:13:01
Ik vind het wel grappig, misschien leuk om samen met je vriendin te maken (of vriend)
en op die manier heb je toch nog een stukje van je partner als hij er even niet is.  ;D

ja inderdaad ook handig voor vrijgezellen alleen even een man zien te vinden die model wil staan  ;D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Layla

whahaha, mijn vriend en ik wonen wel een stukje van elkaar en kunnen elkaar dan ook niet elke dag zien. Zou nog een melig idee zijn ook :P

Iwan

Ik ga er een paar duizend maken, sta zelf model, maar maak ze dan van chocolade,
leuk cadeautje voor sinterklaar ofzo. (niet voor Sinterklaas, maar van Sinterklaas zogezegd)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Citaat van: Iwan op 16 augustus 2007, 23:47:03
Ik ga er een paar duizend maken, sta zelf model, maar maak ze dan van chocolade,
leuk cadeautje voor sinterklaar ofzo. (niet voor Sinterklaas, maar van Sinterklaas zogezegd)

Dat is best een heel goed idee, misschien kun je er nog patent op aanvragen. *G