Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Je bent op een feestje en dan zie je hem/haar weer.

Gestart door Iwan, 26 december 2006, 05:22:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Je bent op een feestje en dan zie je hem/haar.
Die ene persoon waar je vroeger verliefd op was/relatie mee had.
Je merkt dat het je nog steeds raakt en moet stiekem toch steeds naar hem/haar kijken.

Hoe gaan jullie daar mee om?
Ga je weg van het feestje of blijf je?
Ga je jezelf bezatten?
Spreek je hem/haar aan of probeer je hem/haar te vermijden?
Probeer je hem haar uit je hoofd te zetten en concenteer je je helemaal op je huidige partner.
(als je die hebt)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Celine

Ik blijf op het feest maar zal geen gesprek aangaan. Wel zal ik proberen zijn aandacht te trekken door veel lol te hebben met anderen.


Lynn

Ik heb dit wel een meegemaakt.
Toen ben ik gewoon even met hem gaan kletsen en daarna weer terug naar mijn vrienden gegaan.

Nevyn

Ik ben heel lang op dezelfde jongen verliefd geweest, sinds ik met Luc ben is hij helemaal verleden tijd..
Als ik hem op een feestje tegen zou komen, zou ik mij niet anders gedragen als normaal.
En ik zou ook gewoon een praatje met hem maken, zoals ik zou doen met al mijn oud klasgenoten van de MAVO..

Nevyn

Luc en ik zijn nu gewoon vrienden..
Als ik hem op een feestje tegen zou komen zou ik gewoon normaal tegen hem doen..

Eric

Verleden jaar maart heb ik een date gehad met een vrouw uit St Petersburg, Rusland, dat was een heel leuke avond.
Vlak daarna ging ze weer terug naar Rusland maar hielden we mailcontact.
Eind april dit jaar kwam ze weer naar Nederland en heeft ze 17 dagen bij me gelogeerd in Amsterdam, we hebben een heel leuke tijd gehad samen en het voelde alsof we al jaren getrouwd waren.
Ik heb net een ticket voor haar gekocht, 22 juni komt ze weer naar me toe en dan proberen we ervoor te zorgen dat ze me niet meer hoeft te verlaten.
Het is echt een schatje, ik hou heel veel van haar, ze geeft me heel veel positieve energie en geeft me een doel om voor te leven.
Dit was mijn prive feestje waarop ik haar weer ontmoette.

Nevyn

Ik was vandaag op een feest waar Luc ook was, alles ging goed, veel bijgepraat en veel gelachen.

Iwan

Ik zou haar niet vermijden maar ook niet op haar afstappen, ik denk dat ik haar een beetje zou negeren.
Als ze op mij zou afstappen en een gesprek zou beginnen zou ik wel zo normaal mogelijk proberen te doen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik zou op het feestje blijven en zou hem groeten als hij het ook doet, en zou gewoon dikke lol hebben met vrienden van mij