Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Hoelang..... Seks!!!!!!

Gestart door Iwan, 26 december 2006, 05:53:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan


Hoelang wacht je ongeveer voor je met je nieuwe vriend/vriendin naar bed gaat?
Wacht je geduldig af tot hij/zij je ten huwelijk vraagt of duik je er meteen bovenop
om te zien of hij/zij wel voldoet aan je eisen-pakket?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

vampie

niet de eerste keer meteen sex er moet toch wel even wat tijd over heen gaan , maar wachten tot het huwelijk dat is ook weer overdreven  ;D
maar ben wel van mening dat het zal verschillen per persoon hoe snel je er mee naar bed zult gaan

Margje

Dat ligt eraan maar over het algemeen gezien ging het wel redelijk snel aan het begin v/d relatie...Ik vind wel dat je er beide klaar voor moet zijn omdat het toch altijd 'onwennig' is met een nieuwe partner...Ik moet wel zeggen dat hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt voor de 1e keer met je nieuwe partner...maar wat ik al eerder zei, je moet het allebei willen!

Lynn

Ik kende mijn vriend een paar weken toen we voor het eerst met elkaar naar bed gingen, maar we hadden toen nog geen relatie.
Eerst dacht ik dat het bij een One Night Stand zou blijven, maar uiteindelijk hadden we een paar jaar een relatie, dat een tijdje is uitgeweest, maar nu zijn we weer bijelkaar :)

Iwan

Citaat van: Margje op 29 december 2006, 22:46:29
Dat ligt eraan maar over het algemeen gezien ging het wel redelijk snel aan het begin v/d relatie...
Dan was ik zeker een uitzondering, maarja wij hebben ook niet zolang gehad en dat wat wij hadden was ook niet echt een duidelijke 'relatie' volgens mij.  ;D


Voor mij staat daar ook geen tijd voor, als het goed voelt dan kun je het doen toch?
Ik ga meestal niet zo snel met iemand naar bed en zeker niet bij de eerste date of ontmoeting.
En daarbij ben ik ook niet echt iemand die het iniatief neemt, ik wacht meer af tot zij aangeeft dat ze er klaar voor is.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Bij de laatste relatie hebben we 'al' seks gehad de 2de keer dat we elkaar zagen.....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

dat is verschillend, bij mijn huidige vriend al vrij snel, bij me exen duurde het wat langer

Iwan



Citaat van: Iwan op  6 maart 2011, 17:49:18
Bij de laatste relatie hebben we 'al' seks gehad de 2de keer dat we elkaar zagen.....
En de relatie daarna hadden we seks op de eerste dag dat we elkaar in het echt hebben gezien.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik zou denk ik toch echt wel even een paar weken moeten wennen aan mijn nieuwe vriend.
Elkaar eerst eens leren kennen, knuffelen, zoenen en na een tijdje komt dat vanzelf wel.
Meteen hatsekidee is ook niet altijd fijn.....dan ben je denk ik ook snel uitgekeken.