Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Huwelijksaanzoek

Gestart door Iwan, 26 december 2006, 06:00:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Hoe zou jij een huwelijksaanzoek doen al dan wel niet willen krijgen?
Is de manier van het huwelijksaanzoek ook belangrijk voor je reactie (ja of nee?)...
Zou jij hem/haar vragen of wil je worden gevraagd?

Of als je al getrouwd bent, hoe ging je huwelijksaanzoek?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Zolang het maar orgineel is :)

Iwan

Ik denk dat ik het liefste haar ten huwelijk zou vragen, ben daar toch wel wat ouderwets in,
maar zou het niet erg vinden als zij mij zou vragen.

Hoe ik haar ten huwelijk zou vragen weet ik niet, dat hangt helemaal van haar persoonlijkheid af,
maar ik vind dat een huwelijksaanzoek wel romantisch moet zijn en niet bv onder het afwassen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Lynn op 26 december 2006, 11:19:30
Zolang het maar orgineel is :)
En zou u dan ook een voorbeeldje kunnen geven?
Bv op de Eifeltoren of kan een huwelijksaanzoek onder het afwassen ook origineel zijn?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Citaat van: Iwan op  3 december 2007, 03:56:07
Citaat van: Lynn op 26 december 2006, 11:19:30
Zolang het maar orgineel is

En zou u dan ook een voorbeeldje kunnen geven?
Bv op de Eifeltoren of kan een huwelijksaanzoek onder het afwassen ook origineel zijn?

Dan liever het 2de!
Want op de Eifeltoren is zo cliche!

Iwan

Citaat van: Lynn op  3 december 2007, 16:06:46
Citaat van: Iwan op  3 december 2007, 03:56:07
Citaat van: Lynn op 26 december 2006, 11:19:30
Zolang het maar orgineel is :)

En zou u dan ook een voorbeeldje kunnen geven?
Bv op de Eifeltoren of kan een huwelijksaanzoek onder het afwassen ook origineel zijn?

Dan liever het 2de!
Want op de Eifeltoren is zo cliche!
Maar het gaat toch ook vooral om de sfeer neem ik aan, zou bij mij wel het geval zijn.
En de sfeer als je met z'n 2-en op de eifeltoren staat is over het algemeen volgens mij
romantischer dan wanneer je met z'n 2-en aan het afwassen bent.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl

Huwelijksaanzoek in bios via het witte doek

Kan het romantischer? De 24-jarige Lieuwe de Jong uit Wageningen deed zijn vriendin een huwelijksaanzoek
via een film in de Utrechtse Citybioscoop. Terwijl ze in de bios nietsvermoedend klaar zat voor de hoofdfilm,
kreeg ze tot haar grote verrassing beelden te zien waarin Lieuwe haar ten huwelijk vroeg.

'Op het moment dat ik Lieuwe over het doek zag rennen wist ik dat het zou gebeuren.
De zenuwen gierden door mijn keel, het liefst wilde ik meteen 'ja' roepen en in zijn armen vallen.
Ik wachtte al langer op een huwelijksaanzoek, maar dit overtrof echt al mijn verwachtingen
',
vertelt Mirjam Koetsier in het AD.

Een vriendin lokte haar nietsvermoedend naar de bioscoop.
Ze kon niet weten dat het bioscoopbezoekje zo'n impact op haar leven zou hebben.

Lieuwe de Jong maakte samen met filmmaker Paul Hemmen de film en bioscooptechnicus Joost Aanstoot
hielp hem bij de uitvoering van zijn plan. In de film vraagt Lieuwe de ouders van Mirjam om de hand
van hun dochter. Als die het jawoord hebben gegeven rent hij het huis uit. Vanuit Koekange holt hij naar Utrecht.
In de film stormt hij de bioscoopzaal in. Op dat moment komt hij ook in levenden lijve de zaal in.

'Ik zag dat alles precies volgens plan verliep. Op het juiste moment liep ik via de zijdeur de zaal in.
Omdat ik niet zo'n prater ben, ging ik meteen op mijn knieën. Wat een ontlading toen ze 'ja' zei en me omhelsde,
'
aldus de Jong. Op 10 mei 2013 is de grote dag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."