Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Onenigheid in bijzijn van anderen

Gestart door Iwan, 26 december 2006, 06:03:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Je bent een gezellig avondje bij vrienden op visite of jullie zijn met vrienden aan het stappen
De sfeer was al niet helemaal goed tussen jou en je partner.
Je zegt iets en je partner reageert nogal heftig hier op. Hoe pak je deze situatie aan?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik denk dat ik hem even boos aankijk en dan weer vrolijk verder ga kwebbelen met mijn vrienden..

Celine

Ik zou het heel erg vervelend vinden, de hele avond zeg ik niets meer, alleen het hoognodige.
Jammer voor mijn vrienden maar die zullen het wel begrijpen, denk ik.

Metalholic

Ja ik kan dat dus niet. Ik moet het gelijk uitpraten eigelijk.
Met de meeste kan ik niet mee wachten tot ik thuis ben. (of het moet iets groters zijn)

MooW

Ik weet het niet... eigenlijk nog niet echt gehad.
1xtje bij zijn ouders dat hij iets zei wat ik niet leuk vond, weet niet eens meer wat. Weet wel dat ik toen even niemand in mijn buurt wilde hebben   *G hahah maar ben daarna volgens mij gewoon weer vrolijk verder gegaan en later hebben we t erover gehad.



Kim

Gelukkig hebben mijn vriend en ik weinig ruzietjes,
want ik kan zo'n muts zijn als ik merk dat we een
beetje ruzie hebben. Dan ga ik hem compleet
negeren en dat kan ik heel lang volhouden.

Hij is meestal dan degene die toegeeft en wil dat
we het uitpraten!  *G Wat ben ik gemeen he?

Iwan

Ik kijk haar kwaad aan en negeer haar de rest van de avond en 'praat' het met haar uit als ik met haar alleen ben.
Ik zou in elk geval niet op dat moment zelf met haar in discussie gaan, zou niet mijn avondje uit en de avond
van mijn vrienden willen verpesten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik probeer het in eerste instantie uit te praten, en als dat niet werkt dan houd het op maar ik laat mijn avond er niet door verpesten.

Kim

Mijn broer doet dit overigens niet.....zucht! Hij heeft ontzettend vaak ruzie met zijn vriendin
en het interesseert hem ook niet wie er allemaal bij zijn. Elk feest hebben ze ruzie, aan tafel
bij mijn ouders zitten ze te motsen op elkaar. VRE-SE-LIJK!

Linda2009

Citaat van: Iwan op 26 december 2006, 06:03:50
Je bent een gezellig avondje bij vrienden op visite of jullie zijn met vrienden aan het stappen
De sfeer was al niet helemaal goed tussen jou en je partner.
Je zegt iets en je partner reageert nogal heftig hier op. Hoe pak je deze situatie aan?

Ten eerste als de sfeer al niet lekker wat was ik al niet weggegaan. Tenzij er natuurlijk visite bij ons komt, dan kan je t niet meer afzeggen.

Maar mocht t toch gebeuren dat hij heftig reageert dan ben ik bang dat ik er ook gelijk heftig op reageer :$  Vaak is hij dan de verstandigste om dan te zeggen na een paar woorden wisselingen: We hebben t er nog wel over.

Dan word t thuis verder uitgesproken

carola

ik zou het uitpraten met mijn partner, ik hou niet van ruzie

Iwan



Citaat van: carola op 25 september 2011, 01:12:57
ik zou het uitpraten met mijn partner, ik hou niet van ruzie
Zou je het terplekke uitpraten of bv met je partner naar huis gaan of het later als jullie weer thuis zijn het uitpraten?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."