Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Sex tijdens ongesteldheid vrouw?

Gestart door Iwan, 26 december 2006, 06:21:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Misschien een beetje onsmakelijke vraag...

Als jijzelf of je vriendin/vrouw ongesteld is wil 1 van jullie of beiden dan sex hebben?
Of houden jullie het bij andere dingen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

NEE...

Als ik ongesteld ben voel ik mij vies, en als ik mij vies voel ben ik niet in de mood!

Margje

Jasses voor mij ook niet...ben dan ook niet echt in de 'sexmood'.....

Maar BTW waar blijven de reacties van de mannen???

MooW

Voor mij hoeft het ook ECHT NIET gewoon!! Bah...

Lynn


Metalholic

Als de zin er is zie ik niet in waarom niet. Alleen is er een ding dat ik dan niet zou gaan doen denk ik zo.

vampie

voor mij ook geen sex ten eerste omdat het een zootje wordt en
ten tweede alles doet me zeer tijdens mijn ongestelheid beneden de gordel  ;D

Metalholic

Als het zeer doet heb je ook geen zin lijkt me.

mary-kate

moet er niet aan denken je voelt je al vies en dan ook nog sex hebben nee dank je
plus dat je nog meot opletten dat je niet zwanger word wand in die week slik je geen pil mocht de tegen party geen condoom gebruiken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Lynn

Citaat van: mary-kate op 19 januari 2007, 10:10:18
moet er niet aan denken je voelt je al vies en dan ook nog sex hebben nee dank je
plus dat je nog meot opletten dat je niet zwanger word wand in die week slik je geen pil mocht de tegen party geen condoom gebruiken

Als je de pil slikt kan je volgens mij niet zwanger worden in de week dat je ongesteld bent.

mary-kate

dat zou  kunnen ja
maar het risico neem ik toch maar niet
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Nevyn

Nee, lynn heeft gelijk..
In je stopweek blijft de pil gewoon veilig...

Iwan

Ik zou denk ik geen seks hebben met mijn partner als ze ongesteld is,
lijkt me voor haar ook niet prettig.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

bertus

Citaat van: mary-kate op 19 januari 2007, 10:10:18
plus dat je nog meot opletten dat je niet zwanger word wand in die week slik je geen pil mocht de tegen party geen condoom gebruiken

Voor zover ik weet worden die eitjes afgebroken tijdens de ongesteldheid waardoor er wat bloed wordt afgescheiden. Hierdoor kun je juist helemaal niet zwanger kunt raken. (dat hebben ze mij iig verteld)

Layla

Ik wil het zelf niet omdat het gewoon een enorme troep maakt. Moet wel zeggen dat ik verdorie rond die periode ook 't meest opgewonden kan zijn. En das echt irritant!

Maar als 't wat minder erg is vind ik 't niet erg onder de douche ofzo een vluggertje te maken. Wast het zo weg, zie je er niks van.

Lynn

Citaat van: Layla op  2 juli 2007, 16:47:10
Ik wil het zelf niet omdat het gewoon een enorme troep maakt. Moet wel zeggen dat ik verdorie rond die periode ook 't meest opgewonden kan zijn. En das echt irritant!

Maar als 't wat minder erg is vind ik 't niet erg onder de douche ofzo een vluggertje te maken. Wast het zo weg, zie je er niks van.

Haha ja dat heb ik ook :)

Layla


Linda2009

zozo, al meer als 120 dagen geen nieuwe reactie???

Als ik ongesteld ben hebben zowel ik als mijn partner wel zin, maar we doen het niet. Net als mijn voorgangers al zeiden: Ik voel me dan vies, en vaak voel ik me ook niet lekker genoeg.

Iwan

Citaat van: Metalholic op 15 januari 2007, 09:50:21
Als de zin er is zie ik niet in waarom niet.
Alleen is er een ding dat ik dan niet zou gaan doen denk ik zo.
Nee beffen zou ik dan zeker ook niet doen, neem althans aan dat je dat bedoeld.
Maar zoals ik eerder aangaf zou ik het sowieso niet doen met mijn partner als ze ongesteld zou zijn.
Maar gelukkig zijn er nog genoeg andere dingen die je bij elkaar kunt doen tijdens die periode.....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

vaak verwen ik mijn partner dan extra  :) als ik zelf in die week ben