Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Initiatief nemen

Gestart door Iwan, 20 november 2006, 03:00:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Wie neemt meestal het initiatief?
Waarom neem jij meestal het initiatief of doe je het juist niet.
Ga jij of gaat je partner zich er aan ergeren als jij of hij/zij steeds het initiatief moet nemen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik vind het altijd wel leuk om initiatief te nemen.. wel spannend :)
Maar andersom is ook wel een keer leuk.

Margje

Initiatief nemen vind ik leuk...maar het moet van beide kanten komen net zoals de meerderheid benoemt...De ene keer ik...de andere keer mijn partner...dat maakt het leuk en spannend voor beide!

Iwan

Als ik een relatie heb neem ik meestal niet echt het initiatief tot seks,
wel tot zoenen en als dat 'goed gaat' wil dat nog wel eens tot seks leiden.

Ik vind het wel spannend als mijn partner het initiatief neemt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Tyz

Ik neem meestal het initiatief, mijn partner is er niet zo van, maar doet dat ook niet bewust niet, soms expres om mij te verassen :)
Iig heel blij met mn partner ^^

carola

om en om de ene keer doe ik het sneller, de andere keer mijn partner

Margje

Citaat van: Iwan op 10 april 2010, 23:38:34
Als ik een relatie heb neem ik meestal niet echt het initiatief tot seks,
wel tot zoenen en als dat 'goed gaat' wil dat nog wel eens tot seks leiden.

Ik vind het wel spannend als mijn partner het initiatief neemt.

Als het zoenen goed gaat? En als het nu niet goed gaat dan niet?? Wat gaat er goed???

Iwan

Citaat van: Margje op 11 oktober 2011, 13:45:44


Citaat van: Iwan op 10 april 2010, 23:38:34
Als ik een relatie heb neem ik meestal niet echt het initiatief tot seks,
wel tot zoenen en als dat 'goed gaat' wil dat nog wel eens tot seks leiden.

Ik vind het wel spannend als mijn partner het initiatief neemt.

Als het zoenen goed gaat? En als het nu niet goed gaat dan niet?? Wat gaat er goed???
Als het goed gaat in de zin van dat ze positief reageerd.
Als ik het gevoel heb dat ze geen goesting heeft dan blijft het bij zoenen,
heb ik het gevoel wel dat laat ik mijn handjes 'wapperen'.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Maar ben ook niet zo van het initiatief nemen omdat dat een paar keer misgegaan is....
Vrouwen zijn zo verdomde moeilijk te peilen soms dat je als man geen idee hebt waar je aantoe bent.

Voorbeeldje;
Ik had een dorpsgenote over de vloer en na een tijdje lagen we daadwerkelijk op de vloer te zoenen....
Zij vroeg toen 'zullen we naar boven gaan, of anders ga je mee naar mijn huis.'
Omdat zij nog bij haar ouders woonde leek dat laatste mij niet ideaal, ik woon immers alleen.
Maar voor ik het wist stond zij buiten en was zij op weg naar huis en ik had werkelijk geen idee
wat er nou gebeurd was. Ben haar nog nagelopen, waarop zij haar excuses aanbood, waarvoor weet ik ook niet,
maar heb het er toen maar bijgelaten.

En heb ooit in de kroeg een dame gekust, omdat ik zeker wist dat zij mij alle signalen gaf dat dat mocht....
Zij reageerde totaal niet op mijn kus, en toen wist ik helemaal niet meer waar ik aantoe was....

Maar heb het ook wel eens andersom meegemaakt.. Ik had een vrouw die ik had leren kennen bij  mij thuis.
En we hebben toen in de bus naar mijn huis en in de woonkamer wat zitten zoenen. Toen wilde zij mijn huis
zien, dus uiteindelijk waren we op mijn slaapkamer beland... Toen we samen wat op mijn bed lagen te praten
en te zoenen stak ze ineens een hand in mijn broek. Dat had ik toen niet verwacht en schrok er nogal van,
want ik had eerlijk gezegd nog niet een aan seks met haar gedacht. Toen heb ik het hazepad gekozen, haar
achterlatend op mijn bed.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Kussen op eerste date: meer vrouwen zetten eerste stap

De tijd waarin vrouwen 'hard to get' speelden of een relatie rustig aan wilden beginnen, lijkt voorgoed voorbij te zijn.
Zo blijkt uit een nieuwe enquête dat steeds meer vrouwen zelf de eerste stap zetten, 79 procent heeft daar geen probleem mee.

Toch zijn ze nog altijd wat conservatiever dan mannen bij het kussen op een eerste date. In totaal gaf maar liefst 88 procent
van de ondervraagden aan dat het oké is om op een eerste date al te kussen. Maar daarbij was er dus wel een verschil tussen
mannen en vrouwen. Slechts 5 procent van de mannen zei dat ze het nooit zouden doen, in vergelijking met 13 procent van de vrouwen.

Bijna twee keer zoveel mannen (11 procent) als vrouwen (6 procent) zeiden ook dat ze op een eerste date al verschillende keren
zouden kussen.

Vrouwen blijken dus nog steeds terughoudender te zijn dan mannen, maar dat wil niet zeggen dat ze ook wachten op een eerste stap
van de man. 79 procent van de ondervraagden gaf aan dat ze er geen probleem mee zouden hebben om zelf te eerste stap te zetten
naar een kus.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Een goede ontwikkeling.... scheelt mij weer het lopen van het blauwtje in het uitzonderlijke geval dat ik de stap waag.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Meestal ben ik degene die begint....geloof dat mijn libido wat hoger is dan die van hem!

Iwan



Citaat van: Kim op 27 juni 2013, 07:39:40
Meestal ben ik degene die begint....geloof dat mijn libido wat hoger is dan die van hem!
Mijn libido is meestal ook hoger dan die van mijn ex-en was, maar toch ben ik niet zo initiatief-nemerig.....
In plaats van mijn (toenmalige) partner(s) lastig te vallen sloeg ik, als ik zin had, gewoon de hand aan mezelf.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."