Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Versieren een mannenwerkje??

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 05:15:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

In het online mannenblad Adversus krijgt de man uitleg over versieren.
De moderne vrouw van tegenwoordig, zo waarschuwt Adverse haar lezers,
trekt namelijk zelf de stoute schoenen aan en werpt zich vol overgave op de kunst van het verleiden.

Vijf types worden onderscheiden:
Allemansvriendje: Zeer gevaarlijk.
De eeuwige vrijgezel: Omringd door vriendinnen, wegwezen!
Het lieve en hulpeloze meisje: Palmt op ijzig kalme wijze haar slachtoffer in.
De Vamp: De volgende ochtend staat je een koude douche te wachten.
De Girl Nextdoor: Totdat zij haar masker af zet.

Vind jij dat versieren een mannenwerk is of is het net zo goed iets voor vrouwen?
Wordt jij liever versiert of versier je zelf ook graag?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vind het ook leuker om versierd te worden,
ben niet zo goed in versieren. ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
'Zowel mannen als vrouwen onzeker over verleidingskunsten'

80 procent van de vrouwen zegt onzeker te zijn over haar verleidingskunsten.
Ook het grootste gedeelte van de mannen is niet zeker over zijn technieken op het gebied van flirten.
Daarentegen doen we het wel graag. Ruim een kwart van de vrouwen zou vaker willen flirten,
tegenover een derde van de mannen. Dat blijkt uit onderzoek onder ruim 1.000 Nederlanders
uitgevoerd in opdracht van een deodorantmerk.

Bijna 30 procent van de vrouwen wil meer aandacht van mannen.
Als er met een vrouw wordt geflirt, voelt zij zich aantrekkelijker en vrouwelijker.

Uiterlijk, vlotte babbel en geur
Volgens mannen is het beste ingrediënt om een vrouw te verleiden met het uiterlijk,
gevolgd door een vlotte babbel en door lekker te ruiken. Vrouwen zeggen vooral gecharmeerd te zijn
van een makkelijke prater. Het uiterlijk is voor mannen belangrijker dan voor vrouwen.
Geur is juist voor de vrouw belangrijker dan voor de man.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik ben geen grote versierder, zeg vaak juist de verkeerde dingen... of kom over als een enorme slijmbal.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: TooStylish.nl
Wacht niet af, versier hem!

Je ziet een leuke man aan de bar staan, haalt diep adem, stapt op hem af en... Je krijgt een rood hoofd
en staat met je mond vol tanden. Geen zorgen, lees deze tips en versier hem in een handomdraai.

Erop af
Het eerste wat je moet doen als je een aantrekkelijke man ziet, is op hem afstappen. Hoe eng het ook lijkt,
het is de eerste stap. Je kunt niet maar af blijven wachten tot hij jou een keer ziet en op jou afkomt.
Lach dus naar hem en begin te praten. Een goed begin van een gesprek is altijd "Hallo".
Waarover het gaat, maakt niet zo heel veel uit. Stel een vraag ("Is het eten hier lekker?"),
praat over wat er om jullie heen gebeurt, vraag om zijn mening of zijn hulp. Wat je niet als gespreksonderwerp
moet kiezen, is hoe vervelend het op je werk is, dat je ruzie hebt met je beste vriendin of een ander probleem.
Hij wil juist weten hoe leuk je bent, niet hoeveel problemen je hebt.

Luisteren
Toon interesse in hem. Luister dus naar hem en praat zelf niet teveel. Want iedereen vindt het prettig als er naar
hem of haar geluisterd wordt. Je toont ook je interesse in hem om tijdens het gesprek oogcontact te maken.
Doe dit niet langer dan een paar seconden per keer.

Complimentjes
Geef hem een complimentje, maar laat deze wel zo eerlijk en oprecht mogelijk klinken. Je hoeft het niet meteen
over zijn heerlijke body te hebben, maar een complimentje over zijn broek, trui of luchtje kan geen kwaad.

Niet teveel
Een aanraking mag, maar wees niet te aanrakerig. Leg dus niet constant jouw hand op zijn knie of raak niet
bij elke zin zijn hand aan. Veel mensen voelen zich hier ongemakkelijk onder. Liever helemaal niet aanraken,
dan teveel dus.

Interesse
Deel zijn interesses. Vraag wat hij graag in zijn vrije tijd doet en als dat toevallig iets is wat jou ook wel leuk lijkt,
zeg dat dan. Is zijn hobby voetbal of iets anders waar jij totaal geen verstand van hebt, vraag dan hoe vaak hij het doet,
wat er zo leuk aan is, waar hij het doet, enzovoort.

En dan?
Als het gesprek lekker en soepel verloopt, kan je ervan uit gaan dat hij ook wel interesse in jou heeft en kan je vragen
of hij zin heeft om een keer wat samen te gaan drinken. Houd dit wel vrijblijvend en plak er niet meteen een dag
en een tijd aan vast. Dit schrikt hem namelijk af. Wees er wel op voorbereid dat dit niet altijd loopt zoals je hoopt.
Het kan zijn dat hij alleen aardig was, en geen interesse of al een vriendin heeft. Zie het dan als een goede oefening,
jij bent op iemand afgestapt en hebt een leuk gesprek gehad. De volgende keer heb je vast meer geluk!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik vind versieren niet alleen mannenwerk, vrouwen kunnen het net zo goed, ik ben zelf ook eens versiert door een vrouw.

carola

ben ik het niet mee eens Iwan, ik heb zelf ook wel eens versierd en nee niet met slingers haha

Iwan



Citaat van: carola op  6 mei 2014, 14:32:11
ben ik het niet mee eens Iwan, ik heb zelf ook wel eens versierd en nee niet met slingers haha
Ben jij een beetje goed in versieren en hoe pakte jij dat dan aan?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."