Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

T-shirt zet aan tot versieren

Gestart door Iwan, 13 april 2007, 16:39:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Wie op zoek is naar een nieuw lief, schaft zich binnenkort maar beter het ââ,¬ËœDateMe shirtââ,¬â,,¢ aan.
Een speciaal t-shirt met een unieke code toont meteen dat iemand wil daten. Gedaan met flirterige
gesprekjes aan de toog, aan de hand van een rugnummer wordt een berichtje via internet gestuurd.


Datingsite
Wie een DateMe shirt draagt, staat open voor een date. Je oog laten vallen op een ferm stuk
en wil je meer over hem of haar weten? Noteer dan de unieke code die op de rugzijde staat.
Surf via internet naar een bepaalde datingsite en stuur jouw favoriet een berichtje.

Rasversierders
In Italië is de versiermethode intussen een rage, ook Nederland lijkt gewonnen voor het nieuwe daten.
Een bedrijf uit Eindhoven brengt de shirts al op de markt, in verschillende maten.
ââ,¬Å"De Italianen zijn er verzot op en dat is veelzeggendââ,¬Â, aldus Miranda De Wit van DateMeshirt.nl.
ââ,¬Å"Dat volk staat bekend als rasversierders. Waarom het ginds zoââ,¬â,,¢n succes is? In de praktijk blijkt dat
wanneer je iemand in het echt hebt gezien, je eerder weet of je met diegene zou willen daten.
Dat werkt vaak beter dan dat je aan de hand van een fotootje op internet moet inschatten of
het zou kunnen klikken.
"

Ware liefde
Als het aan DateMeShirt.nl ligt, wordt het aantrekken van het kledingstuk, de nieuwe versierrage.
Het shirt moet een vast onderdeel in het straatbeeld vormen en leiden tot veel dates.
"We zouden het natuurlijk geweldig vinden als onze dating community niet alleen veel afspraakjes oplevert,
maar ook ware liefde voorbrengt
", aldus De Wit. "Dat is toch iedereen zijn droom, je grote liefde ontmoeten?"




Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik zou hier nou echt nooit op reageren!!


Iwan

Ik vind het wel een geinig idee, maar zou zelf niet zo snel reageren,
en als je iemand ziet die je leuk vind dan kun je haar toch beter aanspreken,
dan weet je ook meteen hoe ze in de omgang is.

Zelf zou ik nooit in zo'n t-shirt gaan lopen, dat komt zo wanhopig over,
nou ben ik ook wel wanhopig, maar dat hoef niet iedereen te weten.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."