Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Nederlander heeft minder, maar betere seks

Gestart door Lynn, 17 april 2007, 15:54:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Als het gaat om seks is voor mij de ... het belangrijkst!

Kwantiteit
0 (0%)
Kwaliteit
9 (100%)

Totaal aantal stemmen: 7

Lynn

Nederlander heeft minder, maar betere seks

Het gaat er niet om hoe vaak je het doet, als je het maar goed doet.

Romantischer
Kortom, het gaat Nederlanders in hun seksleven niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit. Dat blijkt uit het tweejaarlijkse onderzoek van condoomfabrikant Durex. Nederlanders doen het tegenwoordig minder vaak, maar de seks duurt langer en is liefdevoller en romantischer.

Tederheid
51% van de Nederlandse jongeren tussen 16 en 19 jaar oud wil meer tederheid en liefde tijdens de seks. Tevreden met zijn of haar seksleven is 46% van de mannen en 54% van de vrouwen.

Orgasmes
Toch willen nog veel mensen hun seksleven verbeteren. Dat kan als ze minder last hebben van stress en vermoeidheid. Haast als vanouds blijft ook het orgasme een belangrijk hoogtepunt tijdens de daad. Van de Nederlanders zegt 58% geregeld een hoogtepunt te krijgen tijdens het vrijen. Wereldwijd ligt het gemiddelde op 48%. Verrassend vinden de onderzoekers dat de ultieme voldoening het vaakst voorkomt bij de groep 65-plus, terwijl van de Nederlandse jongeren slechts 41% geregeld een orgasme heeft.

94x per jaar
Wat de kwantiteit betreft doen de Nederlanders het minder goed dan het wereldwijd gemiddelde: 94 keer seks per jaar tegenover het wereldwijde gemiddelde van 103 keer per jaar. Wel vrijen de Nederlanders langer: gemiddeld 20 minuten achtereen, terwijl het wereldgemiddelde op 18 minuten ligt. In Nigeria nemen ze er gemiddeld het meest de tijd voor: maar liefst 24 minuten, terwijl ze in India met een gemiddelde van 13 minuten wel heel erg rap zijn.

Ã,© RTLNieuws.nl


Metalholic

Duidelijk een echte Nederlander ik. Moet wel goed zijn hoor.

Iwan

Ik heb voor kwaliteit gestemd, als de seks niet leuk/lekker is
lijkt het mij ook niet leuk om het vaak 'te moeten' doen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Kwaliteit...zeer zeker...daar hoef ik niet over na te denken...

Iwan



Citaat van: Margje op  1 september 2010, 20:18:14
Kwaliteit...zeer zeker...daar hoef ik niet over na te denken...
Betekend dat ook dat je liever 1× per maand een goddelijke vrijpartij hebt
en de rest van de maand geen seks dan dat je 4× per week redelijk bevredigende seks hebt?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op  1 september 2010, 20:22:58


Citaat van: Margje op  1 september 2010, 20:18:14
Kwaliteit...zeer zeker...daar hoef ik niet over na te denken...
Betekend dat ook dat je liever 1× per maand een goddelijke vrijpartij hebt
en de rest van de maand geen seks dan dat je 4× per week redelijk bevredigende seks hebt?

Ik heb liever 1x per maand een goddelijke vrijpartij dan 20 keer een slechte...Alhoewel ik wel vind dat sex in een relatie belangrijk is maar slechte sex is funest voor een relatie... 4x Per week redelijk kan er mee door..maar ik ga toch liever voor 4x goddelijke sex in een maand ...:)

Iwan



Citaat van: Margje op  1 september 2010, 21:55:36
Citaat van: Iwan op  1 september 2010, 20:22:58


Citaat van: Margje op  1 september 2010, 20:18:14
Kwaliteit...zeer zeker...daar hoef ik niet over na te denken...
Betekend dat ook dat je liever 1× per maand een goddelijke vrijpartij hebt
en de rest van de maand geen seks dan dat je 4× per week redelijk bevredigende seks hebt?

Ik heb liever 1x per maand een goddelijke vrijpartij dan 20 keer een slechte...
Alhoewel ik wel vind dat sex in een relatie belangrijk is maar slechte sex is funest voor een relatie...
4x Per week redelijk kan er mee door..maar ik ga toch liever voor 4x goddelijke sex in een maand ...:)
Constante slechte seks of meerdere slechte vrijpartijen afgewisseld met een redelijke vrijpartij?
Zou jij een relatie verbreken wanneer jouw partner je geen 4× per maand godelijke seks kan geven?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Kwaliteit!

Idd, liever 1 keer FANTASTISCH, dan 10 keer belabberde seks.