Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Liefde op het eerste gezicht

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 05:32:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of vind je dat liefde moet groeien ?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht.
Wel in lust op het eerste gezicht.

Iwan

Ik geloof niet echt in liefde op het eerste gezicht,
als ik iemand voor het eerst zie dan kan ik niet weten of ik van haar houd,
daar moet ik haar toch beter voor leren kennen.

Ik geloof wel in lust op het eerste gezicht of dat iemand je intresseert, maar dan is het niet meteen liefde,
liefde moet in mijn opinie eerst groeien.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik geloof ook absoluut niet in liefde op het eerste gezicht wel in lustgevoelens op het eerste gezicht net als de anderen. ik ben er van overtuigd dat liefde tussen twee personen moet groeien.

Margje

Ik geloof dat liefde op het eerste gezicht  meer betrekking heeft tot een aantrekkingskracht tussen 2 personen. Wel kun je iemand ontmoeten waar je gelijk mee op een lijn ligt om het zo maar even te noemen waardoor deze aantrekkingskracht naar mijn inziens ontstaat. Liefde moet groeien maar ik geloof wel in het gevoel wat er kan zijn als je iemand voor het eerst ontmoet. Je wordt hoe dan ook toch eerst verliefd en als het verder gaat wijzigt dit uiteindelijk toch naar houden van. In zoverre geloof ik dus wel in liefde op het eerste gezicht.

Linda2009

ik geloof er wel in, heb t zelf meegemaakt.

ik heb me vriend via internet leren kennen. des te langer we contact hadden des te groter het gevoel in mij kroop dat ik misschien wel iets meer voor hem voelde als alleen vriendschap. en toen ik hem voor het eerst in t echt zag en ook kon vasthouden enzo was ik gelijk verkocht.  ( ik ben op n zondag gekomen en zou de woensdag erop weer weggaan, uiteindelijk is hij de vrijdag erop met mij mee gegaan naar mijn huisje in hoogezand. Is hij zondag middag weer weggegaan, en ben ik, ongepland, woensdag avond weer naar hem toe gegaan.  en na die tijd ben ik niet meer weggegaan m.u.v. 1x 2 dagen.

carola

nee het moet eerst groeien de liefde pas na een hele tijd kun je zeggen of het liefde op het eerste gezicht is