Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Tevreden met je Seksleven?

Gestart door Iwan, 3 juni 2007, 16:58:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ben je tevreden over je seksleven?

Nee, ik wil meer
Het is wel goed, maar wel een beetje een sleur
Ja, ik ben in elk opzicht tevreden

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ja, ik ben in elk opzicht tevreden

Layla

Ja ik ben echt tevreden.
Heb een vriend die voor van alles wel in is en ook wel regelmatig wat nieuws kan verzinnen.
En hij weet gewoon precies wat hij moet doen, waar te zoenen/likken/bijten om me helemaal plat te krijgen (schijnbaar ben ik een makkie om omver te krijgen  *G ) Maar moet wel zeggen dat mijn seksleven er niet altijd zo mooi heeft uit gezien. Mijn ex was echt niet bepaald een geweldige partner in bed.

jaantje


Iwan

Mijn stem aangepast, omdat ik tegenwoordig een vriendin heb dus mijn seksleven wel wat in positieve zin veranderd is.
Heb gestemd op: Het is wel goed, maar wel een beetje een sleur. Niet dat het echt een sleur is, maar deze optie komt
het dichtste in de buurt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vriendin is weer uit mijn leven verdwenen, heb mijn stem weer veranderd in; Nee, ik wil meer   *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik ben in elk opzicht tevreden :tU:

King_Fred_II

Absoluut tevreden. Ik ben getrouwd met de vrouw met wie ik de seks samen heb "ontdekt".  Emotioneel ware we allebei nog maagd toen we elkaar leerden kennen.
Lees mijn schrijfsels: http://superurl.nl/?Fred+de+Koning
of beluister mijn muziek: http://superurl.nl/?King+Fred+II

carola


Iwan



Citaat van: carola op 27 september 2011, 21:17:57
ja heb niks te klagen  ;)
Maar er is ook geen ruimte voor meer?  (klinkt fout, maar bedoel het niet zo  *G)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Meer is zeer welkom, maar dan moet het wel met een heel speciaal iemand zijn.   :sct:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."