Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Relatie beginnen met de ex van een vriend(in)

Gestart door Iwan, 22 november 2006, 22:57:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Zou jij een relatie aangaan met de ex van een vriend(in) van je?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik zou nooit een relatie begonnen met een ex van een vriendin.
Andersom zou ik het ook niet leuk vinden.

jaantje

Nog nooit gedaan en ik zou het ook niet in mijn hoofd halen.

Iwan

Ik zou het niet zo snel doen, maar op wie je verliefd wordt kun je zelf bepalen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Big no no... absoluut niet zeg!   :di:  DAGGG

Iwan

Citaat van: Kim op 30 mei 2007, 00:31:21
Big no no... absoluut niet zeg!   :di: DAGGG
maar als je vriendin/vriend dan weer een ander heeft en jij en die ex van hem/haar zijn dolverliefd op elkaar?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Ik heb geloof ik 1× tegen een toen net kersverse ex gezegt dat ik niet zou willen dat ze een relatie zou beginnen
met een toenmalige vriend van mij. Ik zou niet zo snel een relatie beginnen met een ex van hele goede vriend van mij,
welles seks gehad met de ex van een hele goede vriend en heb dan een relatie gehad met een ex van Tim.  ;D

Citaat van: Kim op 30 mei 2007, 00:31:21
Big no no... absoluut niet zeg!   :di:  DAGGG
Zou je het erg/vervelend vinden wanner je een (goede) vriendin een relatie zou krijgen met een ex van jou?
Of wanneer je huidige relatie zou klappen en je huidige partner zou daarna een relatie krijgen met een vriendin van jou?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Mij lijkt het niet echt de meest ideale relatie die je kunt beginnen want je zit ook altijd met je vriend/vriendin die je, neem ik aan, niet kwijt
wilt raken :-)

Iwan



Citaat van: DonWoozy op  9 oktober 2014, 09:39:20
Mij lijkt het niet echt de meest ideale relatie die je kunt beginnen want je zit ook altijd met je vriend/vriendin die je, neem ik aan, niet kwijt
wilt raken :-)
Dat hoeft toch niet perse, misschien dat je goede vriend/vriendin er wel goed mee omgaat wanneer jij een relatie zou krijgen met zijn/haar ex.

Wanneer een goede vriend van mij een relatie zou krijgen met mijn ex zou ik eigenlijk niet weten hoe ik daarop zou reageren....
Ik denk wel dat ik ze alle geluk zou gunnen en toewensen, maar het zou ook een beetje vreemd zijn wanneer je bv op een verjaardag
bent en je goede vriend(in) is daar dan met jouw ex, zijn/haar nieuwe partner.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

liezie

Nee, nooit.  Geen haar op mijn hoofd dat daar aan zou denken.
Zou maar een vreemde situatie zijn, en zou het zelf ook niet leuk vinden moest een vriendin iets met een ex van mij beginnen.
Mijn motto is "Wat je zelf niet graag hebt, moet je een ander ook niet aandoen."