Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Voyeur

Gestart door Iwan, 22 november 2006, 23:23:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan


Stel je loopt ergens of zit thuis en door het raam tegenover je zie je een stel bezig (seks),
de gordijnen hebben ze wijd open, je kunt alles volgen
en ze zijn te druk met elkaar om jou op te merken, wat doe je?
Loop je door of blijf je even kijken of ga je ze waarschuwen dat ze hun gordijnen moeten sluiten en hoe?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

Hangt van het uiterlijk van het stelletje af hoelang ik kijk, maar loop denk ik gewoon "rubbernecking" door denk ik. En de gordijnen zou ik ze zeker niet op atenderen. Eigen keuze dacht ik zo.

jaantje

Natuurlijk ff kijken,maar zou daarna gewoon doorlopen.

Iwan

Als ik ergens zou lopen en ik zou een stelletje duidelijk in het zicht de liefde zou zien bedrijven
zou ik wel even blijven kijken, ben nu eenmaal erg geïnteresseerd in andere mensen
en bovendien erg nieuwsgierig. Dan hadden ze hun gordijnen maar moeten sluiten
of zich wat verdekte moeten opstellen als ze geen pottenkijkers willen.

Als het bekenden zouden zijn zo ik nadien wel even laten weten dat ik ze gezien had,
natuurlijk daarbij niet zeggen dat ik uitgebreid heb staan kijken.  ;D

Ik heb wel eens gehad dat ik een vrouw zich voor het raam zag uitkleden,
toen heb ik ook wel even staan kijken.  8*)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Als ik heel eerlijk ben zou ik toch wel even blijven kijken zoals zoveel Nederlanders dat zouden doen puur uit nieuwsgierigheid. Zodra ik er niks meer aan vind loop ik weer door.

Iwan



Citaat van: gjk op 31 juli 2010, 23:48:16
Als ik heel eerlijk ben zou ik toch wel even blijven kijken zoals zoveel Nederlanders dat zouden doen puur uit nieuwsgierigheid.
Zodra ik er niks meer aan vind loop ik weer door.
Nieuwsgierigheid als in dat je dingen verwacht te zien die je nog niet eerder hebt gezien?  ;D
Dus als jij perongeluk mij en mijn vriendin 'bezig' zou zien en je loopt dan door vind je ons saai/doen we iets niet goed?  :sct:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009

ik blijf wel even kijken...

ze kunnen zelf ook bedenken dat ze bekeken worden... ik ga er van uit dat ze graag gezien willen worden als de gordijnen open blijven...

Iwan



Citaat van: Linda2009 op  9 augustus 2011, 21:43:56
ik blijf wel even kijken...

ze kunnen zelf ook bedenken dat ze bekeken worden... ik ga er van uit dat ze graag gezien willen worden als de gordijnen open blijven...
Dus je doet ze eigenlijk een plezier denk je?  *G
Maar zou jij je niet lullig voelen als ze jou zouden zien kijken?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009

ja ik denk idd dat ik ze een plezier doe...
en nee ik zal me niet lullig voelen...


carola

ik kijk even en loop daarna weer door  *G

Lynn

Niet zo lang geleden heb ik dit meegemaakt.

Tegenover mijn woning staat sinds 2 jaar een budgethotel (lees: redelijk goedkoop hotel met stapelbedden). Toen Derk en ik op een zaterdagmiddag de stad in gingen, konden we bovenaan de trap "meegenieten" van een jong stelletje dat aan het seksen was met het raam open. Een enorm lawaai! :). We zijn na een minuut gewoon weer doorgelopen. Vond het wel lachwekkend ;)

Iwan



Citaat van: Lynn op 23 februari 2012, 17:09:21
Niet zo lang geleden heb ik dit meegemaakt.

Tegenover mijn woning staat sinds 2 jaar een budgethotel (lees: redelijk goedkoop hotel met stapelbedden).
Toen Derk en ik op een zaterdagmiddag de stad in gingen, konden we bovenaan de trap "meegenieten" van een jong stelletje
dat aan het seksen was met het raam open. Een enorm lawaai! :). We zijn na een minuut gewoon weer doorgelopen.
Vond het wel lachwekkend ;)
Konden jullie hen alleen horen of ook zien?  ;D


Toen ik nog met Linda was kreeg ik van mijn tante de tip om in het vervolg de gordijnen dicht te doen....
schijnbaar had iemand iets gezien en had dat aan mijn tante verteld.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

we hebben het ook gezien :)

Iwan

Citaat van: Lynn op 15 april 2012, 16:38:57
we hebben het ook gezien :)
Linda en mij of iemand anders??  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ik denk dat iedereen wel even kijkt weet niet of ik zou blijven kijken.

Enne qua omkleden heb ik ook niet altijd de gordijnen dicht loopt iemand achter het huis over het fietspad nou laat ze lekker kijken dat kan mij echt niet boeien, meestal sta ik automatisch met de rug naar het raam omdat ik dan voor mijn kledingkast sta

Iwan

Vroeger toen ik nog een jong ventje was, hadden wij een soort van bed and breakfast tegenover ons huis.
En toen heb ik wel eens een dame gezien die zich aan het uitkleden voor het raam, snap niet waarom ze
de gordijnen niet even dicht gedaan had, maar heb wel even staan kijken....  Ik was toen aan het puberen
en heel erg nieuwsgierig natuurlijk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."