Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Vrijgezellenleven of vaste Relatie?

Gestart door Iwan, 31 augustus 2007, 00:37:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ben je liever de 'eeuwige' vrijgezel of heb je liever een vaste relatie?

Voor dit moment het vrijgezellenleven.
1 (6.7%)
Eeuwige vrijgezel, in ieder stadje een ander schatje.
0 (0%)
Ik hou van afwisseling, dus laat mij eerst maar even vrijgezel blijven.
0 (0%)
Uiteindelijk wil ik wel een vaste vriend(in)
5 (33.3%)
Ik ben desperaat opzoek naar een vriend(in)
0 (0%)
Momenteel heb ik een vaste vriend(in) waar ik erg blij mee ben.
3 (20%)
Ik ben jaren samen met dezelfde persoon.
5 (33.3%)
Anders, namelijk......
1 (6.7%)

Totaal aantal stemmen: 14

Iwan

Ben je momenteel vrijgezel en zou je daar graag verandering in zien
of ben je al jaren bij je partner en wat ben je liever of zou je liever zijn/hebben?
Vrijgezel of een vaste relatie?



Relatie Topic
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Op dit moment heb ik een relatie, maar ik weet niet of dit voor altijd is.
Als vrijgezel heb ik het ook altijd naar mijn zin gehad, maar een relatie is ook erg fijn :)

Margje

Ik ben inmiddels alweer 2,5 jaar vrijgezel en dat bevalt me prima..Ik merk ook dat ik steeds kieskeuriger wordt wat betreft een eventuele toekomstige partner (mede door mijn zoon uiteraard)..ik zou zeker niet snel een relatie aan gaan met iemand, dan moet ik er zeker van zijn dat het voor langere tijd is...Het fijne van vrijgezel zijn is dat je kan doen en laten wat je wilt...ik merk vaak als je in een relatie zit dat een partner je onbewust of bewust claimt...ik kan daar niet zo goed tegen..daar krijg ik het heel erg benauwd van en dan is het einde alweer in zicht voor mij...Het is normaal dat je dingen met elkaar doet maar alsjeblieft niet alles zeg...en ook niet altijd maar vragen wat ga je doen en met wie...grrr..gezonde interesse is oke..maar soms kan het ook te ver gaan..Ik denk dat ik daarom ook niet gemaakt ben voor lange relaties tot het tegendeel bewezen is  :D

Iwan

Ben al jaa-aa-aa-aa-aa-aren vrijgezel, maar merk wel dat ik de laatste tijd wel wat meer op zoek ben,
niet dat ik echt elke vrouw die ik wel leuk, lief of aantrekkelijk vindt ga polsen of ik eventueel een kans maak,
maar meer dat ik meer over denk of ik me misschien wat meer moet inspannen om iemand te vinden.
Ik had me ook voorgenomen om dit jaar er eens serieus werk van te gaan maken om een partner te vinden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op 22 maart 2010, 00:52:30
Ben al jaa-aa-aa-aa-aa-aren vrijgezel, maar merk wel dat ik de laatste tijd wel wat meer op zoek ben,
niet dat ik echt elke vrouw die ik wel leuk, lief of aantrekkelijk vindt ga polsen of ik eventueel een kans maak,
maar meer dat ik meer over denk of ik me misschien wat meer moet inspannen om iemand te vinden.
Ik had me ook voorgenomen om dit jaar er eens serieus werk van te gaan maken om een partner te vinden.
Het gebonden leven beviel mij toch ook niet zo, lag misschien ook wel een beetje aan de persoon,
dus ben momenteel weer vrijgezel en ik denk dat ik dat de komende tijd ook maar even blijf.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op 23 september 2007, 21:04:12
Citaat van: badm!ke op 23 september 2007, 20:39:05
me relasies lope altijt stuk.
Ik denk dak a frouw in turkeije moet zoeke, misgien?
Dan ga ik mee.  *G

In Bulgarije werkt het blijkbaar ook wel redelijk...Bulgaarse vrouwen vallen wel op Westerse mannen...vraag me wel af over hun intentie maar goed..:)

Om even terug te komen bij mezelf...krijg eigenlijk ook wel steeds meer behoefte aan een relatie alhoewel ik zeker niet ongelukkig ben en het niet als hoogste prioriteit op mijn lijstje heb staan maar merk wel dat mijn mening/gevoel nu ik 31 ben gewijzigd is....

Iwan



Citaat van: Margje op 28 december 2011, 19:29:11
Citaat van: Iwan op 23 september 2007, 21:04:12
Citaat van: badm!ke op 23 september 2007, 20:39:05
me relasies lope altijt stuk.
Ik denk dak a frouw in turkeije moet zoeke, misgien?
Dan ga ik mee.  *G

In Bulgarije werkt het blijkbaar ook wel redelijk...Bulgaarse vrouwen vallen wel op Westerse mannen...vraag me wel af over hun intentie maar goed..:)

Om even terug te komen bij mezelf...krijg eigenlijk ook wel steeds meer behoefte aan een relatie alhoewel ik zeker niet ongelukkig ben
en het niet als hoogste prioriteit op mijn lijstje heb staan maar merk wel dat mijn mening/gevoel nu ik 31 ben gewijzigd is....
Dat gevoel heb ik ook nu ik wat ouder wordt. Een 'echter' meer volwassen relatie zou ik op dit moment niet afwijzen.
Een relatie waar ik ook een toekomst mee zie en waarbij ik het idee heb dat zie ook volwassen genoeg is en met de toekomst bezig is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op 28 december 2011, 19:31:47


Citaat van: Margje op 28 december 2011, 19:29:11
Citaat van: Iwan op 23 september 2007, 21:04:12
Citaat van: badm!ke op 23 september 2007, 20:39:05
me relasies lope altijt stuk.
Ik denk dak a frouw in turkeije moet zoeke, misgien?
Dan ga ik mee.  *G

In Bulgarije werkt het blijkbaar ook wel redelijk...Bulgaarse vrouwen vallen wel op Westerse mannen...vraag me wel af over hun intentie maar goed..:)

Om even terug te komen bij mezelf...krijg eigenlijk ook wel steeds meer behoefte aan een relatie alhoewel ik zeker niet ongelukkig ben
en het niet als hoogste prioriteit op mijn lijstje heb staan maar merk wel dat mijn mening/gevoel nu ik 31 ben gewijzigd is....
Dat gevoel heb ik ook nu ik wat ouder wordt. Een 'echter' meer volwassen relatie zou ik op dit moment niet afwijzen.
Een relatie waar ik ook een toekomst mee zie en waarbij ik het idee heb dat zie ook volwassen genoeg is en met de toekomst bezig is.

Ik denk dat dat met de leeftijd en het gegroeid zijn van je eigen ik te maken heeft...
Wat zijn we wijs heej :)

Iwan



Citaat van: Margje op 28 december 2011, 19:38:59
Citaat van: Iwan op 28 december 2011, 19:31:47


Citaat van: Margje op 28 december 2011, 19:29:11
Citaat van: Iwan op 23 september 2007, 21:04:12
Citaat van: badm!ke op 23 september 2007, 20:39:05
me relasies lope altijt stuk.
Ik denk dak a frouw in turkeije moet zoeke, misgien?
Dan ga ik mee.  *G

In Bulgarije werkt het blijkbaar ook wel redelijk...Bulgaarse vrouwen vallen wel op Westerse mannen...vraag me wel af over hun intentie maar goed..:)

Om even terug te komen bij mezelf...krijg eigenlijk ook wel steeds meer behoefte aan een relatie alhoewel ik zeker niet ongelukkig ben
en het niet als hoogste prioriteit op mijn lijstje heb staan maar merk wel dat mijn mening/gevoel nu ik 31 ben gewijzigd is....
Dat gevoel heb ik ook nu ik wat ouder wordt. Een 'echter' meer volwassen relatie zou ik op dit moment niet afwijzen.
Een relatie waar ik ook een toekomst mee zie en waarbij ik het idee heb dat zie ook volwassen genoeg is en met de toekomst bezig is.

Ik denk dat dat met de leeftijd en het gegroeid zijn van je eigen ik te maken heeft...
Wat zijn we wijs heej :)
Misschien wel, je kijkt als je 30+ bent toch anders tegen het leven aan dan wanneer je 20+ bent.
Als je 20+ bent ben je voornamelijk met het 'ik' bezig denk ik en als je 30+ bent misschien meer met het 'wij'.
Al heb ik op dit moment nog wel prioriteiten die iets hoger staan bij mij, zoals het vinden van vast werk.
Bij mijn vorige relaties was dat gelukkig niet zo'n heel groot probleem, want toen had ik nog niet iets van; 'deze moet ik vasthouden.'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Heb nu iets langer dan 1 jaar met Gert-Jan hier op forum ook wel bekend als gj of gjk
met deze jongen wil ik ook heel graag heel oud worden  :) :)

Iwan

Hoewel ik een stuk kieskeuriger geworden ben, en het deshalve een stuk moeilijker zal zijn voor mij om een geschikte partner te vinden,
zou ik nu wel een vaste relatie willen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ik ben al jaren samen met mijn vriend, in december wonen we 12 jaar samen

Iwan

En ik mis, behalve de seks, ook de kleine dingetjes wel van het hebben van een relatie...
Zoals de berichtjes voor het slapen gaan en bij het wakker worden, de intimiteit van een goed gesprek
of het boodschappen doen samen. Wat ik ook leuk vond toen ik nog een relatie met Henriët was
om met haar dochter(s) boodschappen te doen en dan samen een cadeautje voor hun moeder te kopen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."