Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Hoe vaak zeg jij .........

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 05:56:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Hoe vaak zeg jij: "Ik hou van je" tegen je geliefde?
of laat je dit op andere manieren merken en vind je het moeilijk om te zeggen
en hoevaak moet/kun je zoiets horen/zeggen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Ik hou van je vind ik iets speciaals om te zeggen en ik vind dus ook dat je dit op speciale momenten moet zeggen...Ik hou van je kun je tevens op vele andere manieren duidelijk maken juist door simpele kleine dingen....

XXXX

Ik zeg regelmatig tegen Pat dat ik van hem hou en andersom, helemaal geen moeite mee en het komt eigenlijk vanzelf in me op, dan moet ik het even kwijt!

Iwan

Ik zou het niet 50x per dag kunnen aanhoren en/of zeggen, dan komt het over als automatisme en minder gemeend,
maar 2 a 3x per dag lijkt me wel lief, maar ik ben ook wel erg onzeker en zoek ook wel bevestiging in dat soort zaken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Rianne

Ik zeg het niet elke dag, wel op speciale momenten, of gewoon zomaar ineens.

Ik laat het wel elke dag merken, en dat hoeft maar door kleine dingetjes te zijn.

Iwan

Tegen mijn ex(en) zei ik het eigenlijk amper, alleen heel soms als we 'romantisch' bij elkaar zaten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik zei toch minimaal 1 keer per dag ik hou van je, zij daarintegen niet helaas. Het moest eigenlijk teveel van 1 kant komen.

Lynn


Linda2009

om eerlijk te zijn, ik tel het niet :$

Margje

Als ik een relatie heb ben ik niet iemand die dat dagelijks zegt..ik vind dat niet zo belangrijk....eerder dat je het door andere dingen laat merken/blijken...en af en toe ja..dan is het leuk om het te zeggen of om te horen :)

carola

we zeggen het toch wel regelmatig, als we bij elkaar zijn maar ook als we een paar uur niet bij elkaar zijn dan zeggen we het als ik GJ weg breng naar zijn werk

Iwan

Tijdens de seks zei ik het wel eens...  8*)
Ik ben niet zo van het telkens weer ik hou van je zeggen tegen mijn partner, misschien iets waar ik aan moet werken.  :P
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

1 x per week ofzo? Het mag toch wel speciaal blijven en het moet niet
zoiets als een begroeting worden....tot straks, hou van je! Naaaah....
wij bewaren het voor de momenten dat je met z'n 2 bent, elkaar diep in
de ogen aankijkt.....een lekkere zoen een streling over de rug en dan vanuit
je hart IK HOU VAN JE.... zalig!  :)