Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Vrienden en vriendinnen

Gestart door Joost, 17 november 2007, 23:47:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost

Wat kan het leven toch soms zo lekker moeilijk zijn. Uit eigen ervaring ben ik erachter gekomen dat sommige mensen toch heel anders zijn dan dat ze zich voordoen. Nou zou iedereen dat wel hebben maar bij zowat elk persoon die ik ontmoet en waarvan ik denk ja dat is de juiste persoon blijkt het toch achteraf maar weer niks te worden.  Soms krijg ik toch het idee dat het aan mij ligt maar gelukkig heb ik een lieve zus en goede vrienden die mij dan weer altijd steunen. Vanaf de middelbare school begon het gezeik al met vrienden. Dacht  dat het je beste vrienden waren en heb je een vakantie afgesproken naar Salou. Dan tijdens de vakantie komt weer die ware aard van de mens boven. De vakantie was verder niks mis mee maar erna zeiden ze maar van de vakantie was niks we kappen met de vriendschap. Zonder enig zinnige reden. Hierna eigenlijk te vaak verhuisd waardoor het niet echt mogelijk was om goede vrienden te maken.
Met relatie's gaat het de laatste tijd ook zo lekker. Elke leuke meid waarvan ik denk dat het leuk is blijkt achteraf toch weer niks te zijn. Maar bestaat er wel iemand voor mij. Nou ben ik toch wel gehecht aan men eigen mijn eigen vrije tijd ed. Soms vind ik het zelfs lekker om gewoon dagen helemaal niks te doen. Maar dan heb ik weer dat als het 's avonds is dat ik denk van nou ik ben weer zeer nutteloos bezig geweest.
Laatst ook een leuk weekend weg geweest naar een huisje met men vrienden en vriendin. Maar mevrouw vond het nodig om maar ff niet sneaky 'vreemd' te gaan met een andere gozer die mee was. Heerlijk zo'n weekend dat dan echt lekker vergalt wordt door zo'n actie.

Er zal vast nog iemand rondlopen waarvan het mijn ware kan zijn maar wie o wie.




bigfoot

ik herken je verhaal van de vrienden omje heen heb ook een goeie "vriend" gehad en kwam erachter dat ie cd-rom van me had gestolen, als hij gevraagt had mogt ie hem wel lenen maar niet toe geven dat ie hem gestolen had.
toen op school ook nooit echt een vaste klas gehad of er verwatert helaas.
nu heb ik een aantal collega's waar ik goed mee over weg kan gelukkig.

Iwan

Inderdaad een erg herkenbaar verhaal, mensen waarvan je denkt dat het je vrienden zijn,
maar blijken het enkel je vrienden te zijn als ze het zo uitkomt.
Ik heb het zelf ook al iets te vaak meegemaakt en dan met name met vrouwen, sorry dames.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."