Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Spijt

Gestart door Iwan, 17 januari 2008, 04:44:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Heb je spijt dat je je door die oet-lul/domme doos hebt laten ontmaagden,
dat je ooit een relatie hebt gehad met dat akelig persoon,
dat je een trio hebt geweigerd , dat je je ex niet eerder aan de kant hebt gezet,
dat je toch bent doorgegaan met een relatie of seks, terwijl je daar eigenlijk geen zin in had,
dat je zo laat aan seks bent begonnen , dat je niet gewacht hebt tot aan je huwelijksnacht............


Waar heb je spijt van op het gebied van liefde en/of seks?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb wel spijt van dat ik met sommige meisjes/vrouwen een relatie heb gehad,
ik ben schijnbaar erg slecht in het inschatten van mensen. Van de keren dat ik
seks heb gehad heb ik geen spijt, ook niet van die keren dat het was met een vrouw
waarvan achteraf bleek dat het een enorm kutwijf was, op het moment zelf heb ik er wel van genoten.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Nog steeds niet echt spijt van 'oude' relaties, al zou ik sommige relaties met de kennis van nu waarschijnlijk niet meer zijn aangegaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Ik heb geen spijt van relaties die ik heb gehad......Je bent die relaties toch om een bepaalde reden aangegaan en zoals al eerder genoemd wordt....je leert er vooral van en daardoor kun je ook beter bepalen wat je juist niet of wel wil...of een (toekomstige) relatie meer waarderen :)

Iwan



Citaat van: Margje op  2 januari 2012, 21:13:15
Ik heb geen spijt van relaties die ik heb gehad......Je bent die relaties toch om een bepaalde reden aangegaan...
Ik heb wel eens relatie gehad omdat ik dacht dat ze anders was dan ze uiteindelijk was, dus dan kan de reden om een relatie
aan te gaan nog zo goed zijn, maar als het gebasseerd op een leugen is kun je er alsnog spijt van hebben.
(bv een relatie waarin je gebruikt word/bent.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ik heb geen spijt van relaties gehad, ik heb voor Marcel heel kort een vriendje gehad dat was echt een blauwe maandag maar heb daar geen spijt van zijn ook niet ver gekomen..
Daarna heb ik met Marcel gekregen en is ook de enige met wie ik seks heb gehad dus hier ook geen spijt