Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Daarom luisteren mannen niet!

Gestart door Iwan, 26 januari 2008, 23:29:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: Telegraaf.nl
Daarom luisteren mannen niet!

AMSTERDAM -  De stem van een vrouw is veel te moeilijk voor de meeste mannen.
Een man moet namelijk zijn hele brein moet aanspreken om een vrouwelijke stem te kunnen ontcijferen.
Voor een mannelijke stem volstaat een hersenkwabje, hebben Britse onderzoekers ontdekt.

De ontcijfering van een vrouwenstem is zelfs zo vermoeiend dat een man deze liever negeert.
Het mannelijke brein kan zichzelf zonder problemen afsluiten voor hoge, snerpende en schelle geluiden.
Ze begrepen er toch al maar de helft van, dus voor hun gevoel missen ze weinig.

Mannen houden daarom ook van hese vrouwenstemmen. Ze denken dat ze die sexy vinden,
maar in werkelijkheid lijken schorre stemmen op mannelijke stemmen, wat voor mannen aangenamer is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

bertus

aangezien 'wij' er niks aan kunnen doen, moeten 'jullie' maar een toontje lager praten, of nog beter schrijf alles maar op een briefje   :sct:

Dity

En dat onderzoek is vast gedaan door .................................. juist ja Mannen

Weer een excuus erbij  *G *G *G *G
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

DonWoozy


Metalholic

Kijk vandaar dat ik vaak slaperig word van lang praten.

Iwan

Erg herkenbaar, raak ook sneller vermoeid van een gesprek met een vrouw
en ga me dan ook sneller irriteren dan wanneer ik met een man praat of een discussie met een man heb.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

maar zeg wat je wil, ze kunnen dan "ingewikkelde" taal hebben maar het zou wat wezen als er alleen maar mannen zouden bestaan :p

Iwan



Citaat van: DonWoozy op 12 februari 2008, 10:11:20
maar zeg wat je wil, ze kunnen dan "ingewikkelde" taal hebben maar het zou wat wezen als er alleen maar mannen zouden bestaan :p
Heb je ook weer gelijk in.... conclusie... vrouwen zijn leuk, lief en fijn dat ze er zijn... als ze hun mond maar houden.  :app:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."