Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Samen oud worden

Gestart door Iwan, 9 februari 2008, 22:52:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan


Wil je oud worden met je huidige partner
en had je dat gevoel ook al toen je hem net kende?

Als je geen partner hebt; Kun je je voorstellen dat je ooit iemand zult vinden waar je mee oud wilt worden?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

jazeker wil ik dat, trouwen doe je (naar mijn mening) als het goed is maar 1 keer in je leven, tenzij er natuurlijk onvoorziene omstandigheden zijn.

Dity

Met de partner die ik nu heb wil ik zeker wel oud worden......
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Ik heb geen 'huidige' partner, maar ik hoop dat wel ik ooit een partner vindt waarmee ik oud kan worden.
Het lijkt me heerlijk om toch die zekerheid te hebben dat er altijd iemand is waarop je terug kunt vallen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Diaan op 10 februari 2008, 17:32:12
Ik wil wel oud worden met Twan. Ik denk dat wanneer je dit niet wil in een relatie er iets niet goed is.
Ik heb bij geen van 'ex-en' echt het gevoel gehad dat ik oud zou willen worden met haar,
maar denk niet dat dat iets zegt of je het wel of niet goed zit met je relatie.
Ik denk dat dat meer te maken heeft met hoe pril je relatie is, als ik net een nieuwe relatie heb
hou ik me nog niet echt bezig met de toekomst, voor mij is het belangrijkste of ik op dat moment bij/met haar wil zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Ik wil ook gelukkig oud worden met mijn lief. We hebben pas een huis gekocht, dat doe je ook niet zomaar als je niet gelukkig bent.

We zijn vanaf dag 1 al onafscheidelijk,

Chaozcruiser

Mocht ik ooit een lief vinden, hoop ik dat ik daar oud mee mag worden....