Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Leuk aan je ex?

Gestart door Iwan, 19 maart 2008, 00:35:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Wat was, of is, er zo leuk aan je ex(en),
waarom viel je voor hem/haar en is er iets wat je mist van hem of haar?
Al is/zijn het dan je exen, er is/was vast wel iets leuks aan hem of haar?



Overige ex-en topics;
Sex met je ex
Oude Liefde ............
Zijn/Haar ex zit in de weg
Zou jij vrienden kunnen blijven met je ex?
Relatie beginnen met de ex van een vriend(in)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik onthoud altijd de slechte dingen van mijn ex-en.  8*)
Maar met 1 ex kon ik echt heel goed praten en dachten over veel dingen hetzelfde.
Ik viel op haar voornamelijk vanwege haar uiterlijk en toen bleken het ook nog heel goed te klikken,
maarja we gingen elkaar steeds minder zien/spreken en dan kun je er beter maar een punt achter zetten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Mijn eerste vriendje was een typisch "Pretty Boy".
Dat was toen (ik was pas 15) wel de reden waarom ik op hem ben gevallen.
Verder had ie achteraf niet veel inhoud.
Toch hebben we het 4 jaar volgehouden.

Een paar maanden nadat het uit was met mijn eerste vriend ontmoette ik een andere leuke jongen.
Ook echt een super mooie jongen om te zien, maar dan op een mysterieuze manier.
Maar omdat hij zo lief was, was voor mij de reden waarom ik op hem viel.
Omdat ik nog niet toe was aan een nieuwe relatie heeft het maar een paar maanden geduurt.
Nu zijn we wel goede vrienden.

En dan hebben we nog een ex.... Ook al zo'n lieve jongen.
Bij hem voelde ik me erg goed en op mijn gemak.
Maar omdat ik toen ook uit een lange relatie kwam werkte het niet.
We hebben het nog wel even aangezien, maar ik kreeg het gevoel alsof ik aan het strijden was (en hij ook, volgens mij).
Dat is natuurlijk nooit goed.
Maar vergeten doe ik hem zeker niet, ook al hebben we na een ruzie geen contact meer.

Mijn huidige vriend en ik zijn al bijna 5 jaar bij elkaar (Ja, met een onderbreking, maar daar denken we niet meer aan).
Ik zie ons wel samen oud worden :)


gjk

mijn laatste ex was erg lief, zorgzaam en ze had een leuk uiterlijk.

met mijn ex daarvoor heeft helaas maar 3 maand geduurd ongeveer. ook zij was erg lief en erg aantrekkelijk, voor dat wij wat kregen met elkaar kende ik haar al een tijdje maar ze zat toen nog in een relatie.

ik denk achteraf dat het allemaal een beetje te snel is gegaan met ons, maar ja helaas.

Linda2009

Wat was, of is, er zo leuk aan je ex(en),
zijn uiterlijk en innerlijk... en hij hield van katten waarvan hij ook 1 had.

waarom viel je voor hem/haar en is er iets wat je mist van hem of haar?
zie hierboven en ik mis totaal niks!!!

Al is/zijn het dan je exen, er is/was vast wel iets leuks aan hem of haar?
Inmiddels niet meer

gesproken over mijn laatste ex

Iwan



Katrien (4 maanden):
Mijn eerste 'vriendinnetje' .....
Ik kende haar via ICQ, we spraken elkaar 1× per 2 weken het hele weekend via de computer,
ik belde haar dinsdag avond en we schreven brieven. Zij woonde in België en hoewel ik er genoot van de gesprekken met haar
en het bellen/schrijven was er niet echt sprake van een relatie. Wij hebben elkaar dan ook nooit in het echt ontmoet.
Zij wou graag dat ik haar om verkering vroeg, persoonlijk hoefde het niet zo van mij gezien de afstand, maar uiteindelijk
heb ik het toch gedaan. Het leukste aan Katrien vond ik dat we uren konden praten en elkaar brieven schreven.

Margje (4 maanden)
Margje kende ik van school, ik zat bij haar in de klas. Ook deze relatie stelde eigenlijk niet heel veel voor.
We zagen elkaar voornamelijk op school en zijn volgens mij 2× bij elkaar thuis geweest een weekendje.
Ook deze relatie was louter platonische relatie, volgens mij hebben we zelfs nooit gezoend.*  ;D
Het leuke aan Margje vond ik dat ze geen meisjes meisje was/is, maar een stoere meid en haar lach en neusje.

*volgens Margje hebben we weldegelijk gezoend, ooit.
  Het was volgens Margje in de 3 gezusters dat ze mij zoende, maar schrok ik daar zo van dat zij daar weer van schrok
.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

mijn ex was een lieve jonge, alleen moest hij zo nodig weer vreemdgaan  :pale: :pale: :pale:

Iwan

Maja (one-night stand):
Welliswaar geen echte ex van mij, maar zij was/is lesbisch en wilde een keer met een man experimenteren.
Omdat wij beiden nog erg groen waren was het voor mij wel een hele ervaring. We hadden afgesproken dat
wij in principe alles met elkaar mochten doen, alleen geen echte seks. (zij was maagd en hadden ook geen condooms.)

Saskia (3 maanden)
Haar kende ik van een forummeeting van een ander forum. Ze wekte de indruk van een 'rebel' te zijn, maar dat viel in het echt nogal tegen.
Ik logeerde regelmatig bij haar, elk weekend, maar we hadden niet echt een relatie, was meer gezelligheid en seks wat mij betreft.
Ze wel eens lichterlijk hysterisch mijn voicemail ingesproken toen ik eens een keer niet zo aardig was geweest ofzo, toen had ik wel
zoiets van 'wft... we hebben toch geen serieuze relatie, mens doe niet zo opgefokt.' Zij had een tongpiercing en deed dingen met mij
op seksueel gebied die ik voordien nog niet had meegemaakt.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Kim (2 maanden)
Kim leerde ik kennen via een vriendin van haar die ik op ICQ had, later voegde ik haar ook toe.
Ik was eigenlijk verliefd op die vriendin, maar bij haar maakte ik geen kans.
Ik heb uiteindelijk met Kim afgesproken bij haar thuis, haar ouders waren er niet.
Ze heeft mij die avond op naar het station in Schiedam gebracht, daar woonde ze,
en toen kwam ik erachter dat ik niet meer thuis kon komen die nacht.
Daarop heb ik haar gebeld en de situatie uitgelegd, omdat haar ouders niet thuis waren
stelde ze voor om bij haar te blijven slapen. Ze heeft toen een bedje voor mij op de grond
gemaakt in haar slaapkamer, maar ben die avond wel bij haar in bed beland, maar we hebben
geen seks gehad, wilden we beiden niet op dat moment.

Een paar weken later is zij bij mij thuis geweest en hebben we in de bus naar huis, vanuit Groningen,
de hele tijd in de bus zitten zoenen, op een hele oridinaire manier, zodat ik weken later er nog over
werd aangesproken door iemand die ook in dezelfde bus zat, in de disco.
Bij mij thuis heb ik haar mijn huis laten zien en als laatste mijn slaapkamer, daar zijn we op mijn bed
gaan liggen om wat te praten. Dat praten liep uit op zoenen..... toen zij onder het zoenen haar hand
in mijn broek stak en bij mijn kont zat schrok ik daar zo van dat ik uit bed ben uitgestapt
en naar beneden ben gedaan....

Een maand later was ik bij haar thuis, haar ouders waren niet wel thuis, maar ze wou niet dat ik tegen
iemand vertelde dat ik wat met haar had, later kwam ik erachter dat ze al een vriendje had en daarom
niet wou dat ik tegen iemand wat vertelde dat wij 'wat hadden' Nadien heb ik haar nooit meer gezien.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Henriëtte: (5 maanden)
Ik kende haar al sinds mijn schooltijd, maar destijds was het nogal een introvert meisje, wel heel knap.
Later kwam ik haar weer tegen op het internet en spraken we af om eens bij te praten.
Hoewel ze wel erg was veranders, ze was wat kilo's aangekomen en had 2 kinderen gekregen,
klikte het op de een of andere manier toch wel. Ze was, en is, een schat van een meid en ook
op haar kinderen was ik dol. Sinds mijn relatie met Henriëtte is mijn kinderwens wel heel erg versterkt.
Helaas kon ik niet zo goed omgaan met haar stemmingswisselingen en kon zij niet tegen mijn
'onbetrouwbaarheid'. Het kwam regelmatig voor dat we afgesproken hadden maar dat ik weer last
van mijn hoofdpijnen had, die ik destijds heel vaak had, en dat ik niet kwam opdagen omdat ik
mijn bed weer was ingedoken. Ook was ik destijds helemaal niet toe aan het 'huisje, boompje, beestje'
en zij had 2 kinderen en was dus eigenlijk wel 'verplicht' om veel thuis te zijn en voor haar kinderen te zorgen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Poeh, als ik hier op moet reageren ben ik wel ff bezig,,
Heb 3 hele lieve exen, de rest waren allemaal kloothommels.

Iwan



Citaat van: Sugamilk op 18 januari 2012, 10:28:16
Poeh, als ik hier op moet reageren ben ik wel ff bezig,,
Heb 3 hele lieve exen, de rest waren allemaal kloothommels.
Doe je alleen de leuke lieve ex-en, ik laat het qua exen hier ook eerst bij.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Leon

Dat was mijn eerste liefde. Hij was echt heel lief voor mij maar na 3 jaar had ik zoiets van, is dit alles. Ik was net 20 en wilde nog leven, dus heb er een eind aan gemaakt.
Hij had er achteraf niet zo heel veel moeite mee, want 3 dagen later had ie al een ander...

Dan hebben we johan
Johan is zoals ik kan zeggen echt mijn aller aller aller liefste ex, heb heel lang getwijfeld waarom ik hem ooit heb laten gaan. Hij was zacht van aard, goed voor mij, maar toch voelde ik mij bij hem thuis niet op me gemak. Zijn ouders waren echte zeeuwen en heel kerkelijk. En ik heb niks met kerk, bidden ect.
Daarop is het overigens niet kapot gelopen, ik kwam in depresie, hij kwam in depressie en we moesten eerst onszelf terug vinden alvorens we verder konden met een relatie, heb er heel lang moeilijk mee gehad, hij was echt, zoooo lief! En diep in mn hart is hij nog heel speciaal. We zijn trouwens een half jaar samen geweest

En dan laurens,
Laurens daar heb ik 15 maanden mee gehad, hele lieve, rustige jongen. Maar het werkte gewoon niet tussen ons. Ik was een modepopje, nast een computernerd volgens velen, en bij hem thuis was het zo smerig, dat ik een week ziek ben geweest van die
Uc alleen al, terwijl hij zelf heel kuis was, elke dag douchen enzo. Maar opruimen hield ie niet van.
Hij woonde ook alleen, en met zijn moeder had ik een hele goede band. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan, maar helaas reageert hij niet meer op smsjes en mailtjes van me, dus dat is wel jammer.

Alle 3 deze jongems hebben toch diep een plekje nog, maa het is helemaal over en uit. Ben nu echt heel geukkig met mijn rob, die echt het tegenovergestelde is van mij. Ik ben druk, chaotisch en stressig, hij heel nuchter, rustig em relaxed. Dus we vullen elkaar heel goed aan.

Iwan

Maria Jasper: (5 weken)
Maria! I've just met a girl named Maria, And suddenly that name. Will never be the same. To me.

Maria dus.... Maria is de ex die ik altijd vergeten, ik was haar alweer vergeten totdat ik het nieuwsbericht
over het meisje dat verongelukt is bij Hoogkerk las en haar achternaam een belletje deed rinkelen bij mij...

Maria leerde ik in 2004 of 2008, er was toen in elk geval een EK Voetbal, kennen via het internet...
Zij woonde in Groningen dus toen hebben we afgesproken.
Omdat we al foto's hadden uitgewisseld konden we elkaar herkennen.

We hebben niet lang een relatie gehad omdat we toch niet zo goed bij elkaar pasten...
Met haar moeder kon ik wel goed overweg, met haar broers ook, maar tussen ons was er niet echt een vonk...
Daar kwam nog bij dat een oudklasgenoot van mij toevalligerwijs een goede vriend van haar was.
Omdat hij jaloers was, althans dat vermoed ik, heeft haar toen verteld dat ze beter met mij kon breken
omdat ik een ruziezoeker zou zijn. Nadien heb ik haar nooit meer gezien of gesproken.

Het grote nadeel aan Maria vond ik dat ze nogal arrogant was..... Ze vond zichzelf enorm knap, als we op een terrasje zaten
en mensen keken naar ons dan was dat volgens haar omdat zij zo knap was.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Linda: (5 maanden)

Linda heb ik leren kennen via dit forum, maar we kregen pas iets toen zij door omstandigheden bij mij in de buurt kwam wonen.
Later las ik op een ander forum dat ze niet alleen wilde zijn en dat dat de enige reden was waarom ze wat met mij was begonnen.

Ik zag haar voor het eerst in het echt op 30 april, vandaag precies een jaar geleden dus, in Emmen waar ze toen tijdelijk woonde.
We waren veel bij mij thuis, bijna alle weekenden omdat we niet waar zij destijds woonde konden zijn.
Ook boodschappen deden we samen, waar zij dan ook aan meebetaalde. Voor ik wat met haar kreeg had ik een vakantie
in Bulgarije geboekt, zij bracht mij samen met mijn moeder naar het vliegveld in Eindhoven en toen ik weer terugkwam
haalde ze mij ook weer af van het vliegveld als verrassing.

Verveeld vond ik wel dat Linda zo jaloers was, wat tijdens mijn vakantie in Bulgarije, en ook toen Margje bij mij op bezoek was,
reden was voor Linda om ruzie te maken. Uiteindelijk heb ik Linda toen maar opgehaald toen Margje bij mij was zodat Linda
Margje kon ontmoeten en kon zien dat er niets was tussen Margje en mij.

Het is uit gegaan tussen ons een dag nadat wij naar een meeting van een ander forum waren geweest. Achteraf bleek dat ze
op die meeting had afgesproken met iemand anders die ook lid was van dat forum. In eerste instantie kon ik niet mee
naar de meeting van dat andere forum omdat ik geen geld had... Omdat Linda toch wel graag wou dat ik meeging spraken we af
dat ik zou zorgen voor vervoer, ik zou de auto van mijn moeder lenen en de benzine betalen, Linda zou dan de entree betalen.
Het eten en drinken en andere dingen die we eventueel zouden kopen in het pretpark zou Linda voorschieten en dat zou ik
aan haar terugbetalen, zowel de kosten die ik zou maken als de kosten die zij zou maken. De meeting was erg leuk,
en ook Linda had het erg naar haar zin. Ik merkte wel dat ze veel met een andere man omging op de meeting en dat ze
het samen erg leuk hadden... maar ik zocht er niet zoveel achter, ook omdat ik niet zo jaloers ben. De dag na de meeting sprak ik Linda,
nadat ik haar thuis had afgezet op msn en toen vroeg ze of mij niets was opgevallen. Ze vertelde dat de andere man verliefd op haar was
en dat zij hem toch ook wel erg leuk vond. Ik zei dat ze een keuze moest maken waarop zij voorstelde om mij te bellen.

Tijdens het telefoongesprek heeft ze het uitgemaakt met mij omdat ze verder wou met die andere man die ze ook al een tijdje sprak
via het internet. Een week later was ze weg uit het opvanghuis waar ze woonde, en was gaan samenwonen met de andere man.
Ze had nog een tv van mij en zou die wel eens een keer komen langs brengen en of ik even €100,- tot €150,- euro kon overmaken
naar haar sms-de ze. We hadden immers afgesproken dat ik de kosten zou betalen die zij gemaakt had tijdens de meeting.

Ik vond €100 tot €150 toch wel erg veel, was ook niet vanplan om haar date te betalen, ze had ook geld uitgegeven aan haar date
en zijn dochter. Ik nam me voor om ongeveer €35 tot €40 euro naar haar over te maken. Toen ik niet snel genoeg geld overmaakte
dreigde ze met een advocaat. Omdat ik wel nieuwsgierig was naar welke advocaat de moeite zou nemen om voor een patatje met een kroket,
een pakje sigaretten, 2 flesjes drinken en een broodje met een kopje koffie, een zaak zou beginnen heb ik daar niet op gereageerd.
Al snel kreeg ik het bericht dat ze mijn tv zou weggooien, die tv had voornamelijk emotionele waarde voor mij, omdat die van mijn
vader was geweest. Sindsdien heb ik niets meer van Linda gehoord......
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Mss wel handig om te vermelden dat Linda nu ook al een poosje zwanger is van haar date ;-)

Iwan



Citaat van: Sugamilk op  5 mei 2012, 22:29:47
Mss wel handig om te vermelden dat Linda nu ook al een poosje zwanger is van haar date ;-)
Wat ze nu doet moet ze zelf weten, intresseert mij ook weinig.
Ik was alleen boos dat ze terwijl ze een relatie met mij heeft met iemand anders op een date gaat,
en mij nog meeneemt ook. En dat ze achteraf verwacht dat ik die date ook nog betaal.
Ik ben geen datingservice voor mijn exen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik ben mijn pm-etjes aan het opruimen op het forum, had er 85 pagina's en kwam wat uber-snoezelig berichtjes tegen van mijn ex Linda.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan

Citaat van: Kim op 19 april 2013, 22:39:54
Uber snoezelige?
Ja dingetjes als 'love you 4-ever' enzo, we bleken dan weliswaar een ander betekenis aan het woord 4-ever
te geven, maar is lief toch?  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."