Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wie kent de erogene zones van de man?

Gestart door Iwan, 25 november 2006, 23:19:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Dat een man uit meer gevoelige plekjes bestaat dan dat ene gevoelige plekje tussen hun benen,
is geen geheim. Toch weten zelfs de beste minnaars en minnaressen niet altijd waar ze moeten beginnen
op het mannenlijf.

Vandaar tien tips. Zelf uitproberen en zoals altijd geldt: het zijn geen magische tips die altijd werken
bij iedereen! Enne mannen: laat je lekker verwennen!

1. Voetzolen
Een lekkere voetmassage kan een man tot grote hoogten doen stijgen.
Verwen hem na een lange dag werken met een warm voetenbadje en een lekkere massage.
Wedden dat hij daarna wel zin heeft in een potje vrijen met jou?

2. Oren
De oren zijn altijd bij iedereen gevoelig. Blaas maar eens zachtjes in iemands oor.
Of je ervan houdt als er aan geknabbeld, gesabbeld of gelikt wordt
hangt helemaal van de man in kwestie af. Kan tot vuurwerk leiden.

3. Mond
De mond, lippen en een tong van een man zijn heel gevoelig.
Je proeft ermee en voelt warmte en kou heel snel met je lippen.
Het zijn dan ook de aftasters van voedsel, of in dit geval de aftasters van de lippen van je geliefde.
Lik eens over zijn lippen voor een nieuwe sensatie.

4. Hals en nek
Hals en nek zijn gevoelige plekken. Erover strelen, kusjes geven of likken kunnen een man
tot grote opwinding brengen. Of hem gewoon lekker doen laten genieten van je aanraking.

5. Borstkas en tepels
Veel mannen weten niet wat ze overkomt als je hun borstkas en tepels onder handen (of tong neemt).
Tepels horen alleen bij vrouwen en zijn bij hen heel gevoelig toch?
Mis. Ook een man heeft tepels en ook die kunnen hard worden van opwinding!
Giechel eerst maar even en probeer het daarna lekker uit! ;-)

6. Navel
Op weg naar het centrum van seksueel genot (a.k.a. de penis) kom je al van allerlei fijne plekjes tegen
om even bij stil te staan. Buik en navel zijn heel gevoelig.
De opwinding kun je flink opbouwen door hem hier te strelen en likken.

7. Handen
Handen zitten vol met gevoelige plekjes. Vooral de handpalm is een en al gevoeligheid.
Kriebel hem op zijn handpalm, of leg zijn hand op een warm plekje van je eigen lijf
om hem te laten voelen en genieten.

8. Binnenkant dijen
Nog zo'n tussenstop op weg naar het centrum: de binnenkant van zijn dijen.
Streel er zachtjes over of masseer een beetje. Als je af en toe zijn penis aanraakt
is dat alleen maar opwindend. Maar doe het langzaam: snelle seks is voor onzekere minnaars.

9. Billen
Het hele gebied rond de penis is gevoelig. Dus ook zijn billen.
Komt goed uit want wie houdt er niet van een lekker kontje? Streel, masseer of lik (gevorderden!)
zijn billen en hij weet niet wat hem overkomt. Ja, mannen vinden het ook lekker als je aan hun billen zit!

10. Prostaat
Jaja, daar gaan we dan. We kunnen er niet onderuit en deze is wel echt alleen voor gevorderden
en liefhebbers: de prostaat. Schijnt het toppunt van lekker te zijn voor de heren.
Stimuleer de prostaat door je middelvinger (met glijmiddel) in de anus te laten glijden.
Druk zacht met de vinger richting de penis. Doe dit net voor en tijdens de ejaculatie!


Bron: Seks.blog.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Mijn voetzolen en handen zijn bij mij helemaal niet zo gevoelig, die mogen de dames best overslaan bij het voorspel.
Mijn oren, nek, binnenkant dijen en billen zijn wel heel gevoelig. ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

bij mijn partner is het zijn oger,nek,hals, borstkas en tepels

Iwan



Citaat van: Iwan op 25 november 2006, 23:19:38
6. Navel
Op weg naar het centrum van seksueel genot (a.k.a. de penis) kom je al van allerlei fijne plekjes tegen
om even bij stil te staan. Buik en navel zijn heel gevoelig.
De opwinding kun je flink opbouwen door hem hier te strelen en likken.
mijn navel is een 'no go area' die gaat pijn doen wanneer men daar te veel aanzit.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Het likken van de billen sla ik wel over hoor.....

Kim