Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Koosnamen

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 06:24:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Wat voor troetelnamen gebruik jij voor je vriend/vriendin of gebruikte jij?
En wat voor troetelnamen gebruikt jouw geliefde voor jou en hoe kwam je daar aan?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik werd door een ex vaak Linnie genoemd (kan ik nu niet meer horen :)).

jaantje

Ben niet zo troetelnaamachtig ;D
Maar ik word al jaren Jaantje genoemd ;)

Metalholic

Vind het niet zo belangrijk. Denk er niet zo over na eigelijk

Lynn

Mijn vriend noemt me wel eens pop :) Haha

Bo

"Kleine" is mijn bijnaam....Omdat ik niet echt groot ben waarschijnlijk   *G

Rianne

Gebruik niet echt koosnaampjes, hoewel ik wel vaak honey zeg  ;D

Iwan

Ik heb nooit echt een troetelnaam gehad voor mijn vriendinnetjes en zij ook niet voor mij.   :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk


gjk

Ik bedoelde eigenlijk dat ik haar een troetelnaam gaf.

mijn bijnaam was meestal klein keizertje. ;D

DonWoozy

bij ons is het meestal ook schat of lieverd of gewoon verkorte naam

Iwan

Citaat van: AD.nl
'Idiote troetelnamen verpesten seksleven'

ROTTERDAM - Het is niet noodzakelijk verveling dat leidt tot een lager libido. Ook dagelijkse dingen die we zeggen
en doen, waaronder het geven van idiote troetelnamen, zijn niet bevorderend voor ons seksleven. Dat beweren althans
de Britse auteurs Maggie Arana en Julienne Davis in hun nieuwste boek Stop Calling Him Honey And Start Having Sex.

Schatje, lieffie, beertje: wat je favoriete, schattige troetelnamen voor elkaar ook zijn, je moet er nu mee stoppen
ze te gebruiken als je het vuur weer wil terugbrengen in je relatie. Volgens het boek zijn deze namen schattig
voor een zesjarige of een hond, maar moet je ze niet gebruiken voor de man die in de slaapkamer op je wacht.
Voor een beter seksleven begin je met je partner bij zijn voornaam aan te spreken net zoals je dat deed toen jullie
elkaar leerden kennen.

Meer ruzie makenVrouwen nemen vaak de rol van de bemiddelaar op zich in relaties, iets wat we waarschijnlijk van onze moeders leerden.
Maar steeds degene zijn die de plooien glad strijkt kan je eigen opinie en persoonlijkheid doen afvlakken. Je hebt de frustratie
en intrige die meningsverschillen met zich brengen nodig om je relatie seksueel opwindend te houden. Mannen raken namelijk
geïntrigeerd door een interessante en provocerende vrouw. Dus geef je eigen interesses, smaken en meningen niet op
en verdedig deze in ruzies.

Tv uit
Veel koppels gebruiken de televisie als een uitweg om hun problemen niet te hoeven aanpakken. Je moet tijd nemen om je
te concentreren op je eigen leven. Voor betere seks moet je dus jezelf meer ontdekken. Onderneem nieuwe dingen en doe
dit alleen. Je partner zal blij zijn nieuwe dingen over je te ontdekken, een leuk gevolg daarvan is een hernieuwde interesse
in seks met jou.

Verrassing
Verras je partner op seksueel vlak om het interessant te houden. Dat kan al met heel eenvoudige dingen:
een suggestief sms'je, een massage, een lekkere maaltijd of eens vroeg in bed kruipen (zonder televisie).

Kleding
Als je thuis steeds in makkelijke kleding rondloopt, is het tijd voor verandering.
Draag iets waar je jezelf ook aantrekkelijk in voelt, dan zul je dat ook uitstralen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik noem hem vaak schatje,lief, liefje,mannetje van me poppie, moppie
en hij vaak schoonheid,vrouwtje,dinnetje, mopie,poppie, lieverd

Iwan

Ik werd door mijn ex wel eens Iwie genoemd, verschrikkelijk......
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."