Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Slechte Seks een reden om vreemd te gaan

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 06:37:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citeer
Slechte Seks een reden om vreemd te gaan

GÖTTINGEN - Ontevredenheid over seks in relaties is de hoofdoorzaak van ontrouw.

Dat concludeert de Duitse wetenschapper Ragnar Beer van de universiteit van Göttingen uit een onderzoek
onder meer dan tweehonderd mannen en vrouwen die ontrouw waren geweest aan hun partner.
Van de ondervraagden zei 76 procent dat tekortkomingen op seksueel gebied de belangrijkste reden waren
om vreemd te gaan.



*bron:telegraaf.nl

Zou slechte Seks voor jou een reden kunnen zijn om vreemd te gaan?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Voor mij zou slechte seks geen reden zijn om vreemd te gaan.
Ik denk dat als je de seks binnen je relatie slecht vind dat je er dan beter over kunt praten
of er samen aan probeerd te werken om het te verbeteren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik kan me wel voorstellen dat mensen vreemd gaan als ze slechte sex hebben, maar voor mij zou dat geen reden zijn.

XXXX

nee zeker niet. maar volgens mij bestaan er ook helemaal geen redenen om vreemd te gaan.. het hoort gewoon niet zo. maar ik kan me voorstellen dat slechte sex wel vaak een oorzaak is. zelf zit ik anders in elkaar.

Iwan

Citaat van: Lynn op 20 november 2006, 20:17:21
Ik kan me wel voorstellen dat mensen vreemd gaan als ze slechte sex hebben, maar voor mij zou dat geen reden zijn.
Slechte seks zou dan eerder voor mij een reden zijn om uitelkaar te gaan.
Uiteraard bestaat een goede relatie niet alleen uit een goed seksleven,
maar het is toch wel een belangerijk onderdeel denk ik.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Dat is voor mij absoluut geen reden om vreemd te gaan dan word er in ieder geval eerst over gepraat als de sex slecht zou zijn. Vreemdgaan valt gewoon niet goed te praten wat de reden dan ook is.

Lynn

Slechte seks is voor mij absoluut geen reden om vreemd te gaan. Zoals gj al zegt; je kan er altijd over praten.

Margje

Het is belangrijker door erover te praten waarom de sex slecht is een relatie dan gelijk maar een uitvlucht te zoeken naar een ander. En door communicatie te kijken naar de mogelijkheden om verbetering aan te brengen in de sexrelatie. Sex is zeker voor een belangrijke factor in een relatie maar er zijn ook nog andere dingen alhoewel slechte sex uiteindelijk wel funest voor een relatie kan zijn is vreemdgaan absoluut niet de oplossing.

Linda2009


carola

nee, als de sex niet goed is, kun je er over praten en elkaar tips geven om het beter te laten worden het moet toch vaak zijn tijd hebebn. Maar vreemdgaan zou ik nooit doe heb ik een grote hekel aan

Iwan

Citaat van: Lynn op  2 augustus 2010, 21:21:26
Slechte seks is voor mij absoluut geen reden om vreemd te gaan.
Zoals gj al zegt; je kan er altijd over praten.
En hoe zou je dat aanpakken?
Zou me kunnen voorstellen dat wanneer je je woorden niet zorgvuldig kiest,
of misschien ook als je je woorden wel zorgvuldig kiest, dat je partner het dan
als kritiek zou ervaren op zijn/haar prestaties tussen de lakens.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."