Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Heb je wel eens .....

Gestart door Iwan, 18 januari 2009, 01:39:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heb je wel eens  intiem gezoend met de partner van een (goede) vriend/vriendin?

Ja, ...
3 (30%)
Nee, ...
7 (70%)

Totaal aantal stemmen: 10

Iwan

Heb je wel eens intiem gezoend met de partner van een (goede) vriend/vriendin?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Moment van de waarheid gezien gisteravond? ;)

Maar mijn antwoord is nee.

Iwan

Citaat van: Lynn op 18 januari 2009, 11:20:37
Moment van de waarheid gezien gisteravond? ;)
Ja.  ;D
(ja was antwoord op de vraag van Lynn)


Nee, ik heb nog nooit intiem gezoend met de partner van een vriend of vriendin,
wel met een ex van een goede vriend. (maar dan mag het)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

ik heb het wel een keer gedaan met de ex van een kameraad van mij. maar het was dus al wel een ex van mijn kameraad. :)

Margje

 I-: Niet zo een net antwoord maar ja...dat heb ik wel een keer gedaan...Ik ben er overigens wel eerlijk over geweest...en de vriendschap is daarna blijven bestaan..(inmiddels niet meer maar das een andere reden geweest)...Die relatie tussen hun heeft daarna overigens niet lang geduurd...maar het klinkt stom maar die zoen was er niet debet aan...

Linda2009

ook ik heb wel s gezoend met de partner van n toen vriendin.

vanaf dag 1 dat ik hem zag voelde ik me ontzettend tot hem aangetrokken, dat bleek vice versa te zijn.   Toen zijn relatie ontzettend slecht ging heeft hij n tijdje bij mij "gewoond" toen hebben we op n avond gezoend.

uit eindelijk is hun relatie over gegaan, maar een paar week later waren ze weer samen...  De vriendschap met beide bestaat niet meer. dit omdat zij niet te vertrouwen was. Ik had haar iets verteld wat zij door verteld had aan de persoon waar ik t over had.    En hij koos haar kant

carola

ja ik heb een keer gezoend met die jonge terwijl hij nog met me achter buurmeisje ging

Iwan

Ik denk trouwens niet dat wanneer het gebeurd zou zijn dat ik het dan voor me zou kunnen houden.
Ben over het algemeen wel open tegenover mijn vrienden, dus wanneer ik met de vriendin van 1 van hen
(intiem) gezoend zou hebben zou ik dat niet voor me kunnen houden uit schuld gevoel.
Ook toen ik het bed gedeeld had met een ex van een goede vriend heb ik hem verteld.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Ja ik heb wel eens gezoend met een vriend van een toenmalige vriendin.

Ze gingen al 10 jr samen en ik had nooit gedacht dat ik hem ooit zou zoenen, was ook echt niet de bedoeling.
Hij pakte me ineens op mn mond... Daarna is het contact "gelukkig" verwaterd want voelde me elke keer lullig als ik haar zag.
Ze was al even niet zon close vriendin meer.

Niet lang daarna zijn ze getrouwd en ik ben vehuisd, dus contact hebben we niet meer.

Iwan



Citaat van: Sugamilk op  5 februari 2012, 18:28:44
Ja ik heb wel eens gezoend met een vriend van een toenmalige vriendin.

Ze gingen al 10 jr samen en ik had nooit gedacht dat ik hem ooit zou zoenen, was ook echt niet de bedoeling.
Hij pakte me ineens op mn mond... Daarna is het contact "gelukkig" verwaterd want voelde me elke keer lullig als ik haar zag.
Ze was al even niet zon close vriendin meer.

Niet lang daarna zijn ze getrouwd en ik ben vehuisd, dus contact hebben we niet meer.
@Sugamilk - Pakte hij je zonder enige aanleiding op de mond en hoe reageerde jij daarop en wat vond je ervan?
Wist je toenmalige vriendin ervan of hebben jullie het nooit verteld?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Ik heb heel fout terug gezoend, maar toen hij verder wilde gaan heb ik meteen afgewezen, dat kon ik echt niet.
Hij bleek al langer een oogje op mij te hebben,

Laatst hoorde ik dat ze naar een jaar gescheiden zijn, hij woont nu in Dublin en zij heeft een nieuwe vriend.
Met beide geen contact meer