Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Vrouwen dumpen slechte kussers gelijk

Gestart door Iwan, 2 april 2009, 00:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM - Bijna éénderde van de Duitse vrouwen is gelijk al niet meer
in een man geïnteresseerd als blijkt dat deze niet kan kussen. Een mislukte eerste tongzoen
met een nieuwe relatie kan dus meteen al het einde van de relatie betekenen.

Dit blijkt uit een Duits onderzoek waarin blijkt dat de eerste kus een grote invloed heeft
op de partnerkeuze. Bijna éénderde (28 %) van hen denkt dat een man die niet kan kussen
ook slecht in bed is.

"Vrouwen hechten veel belang aan aanrakingen en sensualiteit, kussen is daar een belangrijk
onderdeel van
", verklaart Duitse psychologe Lisa Fischbach, "daarom is een kus
zo'n doorslaggevend criterium voor de partnerkeuze.
"

Niet veeleisend
Mannen daarentegen zijn niet zo veeleisend. Als een vrouw niet lekker kust,
maakt slechts éénvijfde hier een probleem van. 31 procent van hen zal een vrouw
echter wel dumpen als blijkt dat zij al met veel mannen het bed deelde.

Ook vindt bijna de helft (48 %) een babbelzieke vrouw een afknapper.
"Mannen willen geen vrouw die veel bedpartners had vanwege sociale redenen,
een relatie met een zogenaamde 'slet' is slecht voor hun imago
", zegt Lisa Fischbach.



©telegraaf.nl


lees ook:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Als ik een leuk meiske zou hebben ontmoet en het zou een slechte kusser zijn
dan zou dat voor mij niet direct een reden zijn om haar te dumpen of om niet verder
met haar te gaan. Wel eens gehad dat ik een vriendinnetje had en na het kussen had ik
een enorme vieze smaak in mijn mond.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Ik vind het wel belangrijk.....en best een afknapper als iemand niet kan zoenen...wil niet zeggen als ik diegene echt leuk vind gelijk dump maar ja..belangrijk is het wel..:)

carola

ik zou iemand niet gelijk dumpen als die niet lekker zoent, als het de eerste keer niet lekker is, misschien één keer later wel

Iwan



Citaat van: Margje op 23 september 2011, 16:17:38
Ik vind het wel belangrijk.....en best een afknapper als iemand niet kan zoenen...
wil niet zeggen als ik diegene echt leuk vindt gelijk dump maar ja..belangrijk is het wel..:)
Maar als jouw tegenspeler jou dan geen goede zoener zou vinden zou je het dan willen weten?
En wat versta jij onder een goede zoener??
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op 10 december 2011, 20:22:23


Citaat van: Margje op 23 september 2011, 16:17:38
Ik vind het wel belangrijk.....en best een afknapper als iemand niet kan zoenen...
wil niet zeggen als ik diegene echt leuk vindt gelijk dump maar ja..belangrijk is het wel..:)
Maar als jouw tegenspeler jou dan geen goede zoener zou vinden zou je het dan willen weten?
En wat versta jij onder een goede zoener??

Ja hoor....maar ik geloof wel dat mijn kunsten in orde zijn haha ;)
Zolang iemand maar niet gelijk zijn/haar tong in je strot stopt en rondgaat alsof diegene een mixer is op de hoogste stand...

Iwan

Citaat van: Margje op 10 december 2011, 21:57:20
Citaat van: Iwan op 10 december 2011, 20:22:23
Citaat van: Margje op 23 september 2011, 16:17:38
Ik vind het wel belangrijk.....en best een afknapper als iemand niet kan zoenen...
wil niet zeggen als ik diegene echt leuk vindt gelijk dump maar ja..belangrijk is het wel..:)
Maar als jouw tegenspeler jou dan geen goede zoener zou vinden zou je het dan willen weten?
En wat versta jij onder een goede zoener??

Ja hoor....maar ik geloof wel dat mijn kunsten in orde zijn haha ;)
Zolang iemand maar niet gelijk zijn/haar tong in je strot stopt en rondgaat alsof diegene een mixer is op de hoogste stand...

Ik heb nooit commentaar gehad op mijn zoenvaardigheden, maar ook nooit complimenten... dus of ik een goede zoener ben weet ik niet.
Er heeft wel eens iemand tegen mij gezegd dat ik me eerst moest scheren voor ik haar zoende.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."