Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat weet jouw partner allemaal van je?

Gestart door Iwan, 12 april 2009, 04:05:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Wat weet jouw partner allemaal van jou?

Kent hij/zij al jouw geheimen?  Ken jij al zijn/haar geheimen?
Vertrouw jij hem/haar alles toe? Vertrouwd hij/zij jou alles toe?
En je pincode en wachtwoorden weet hij/zij de jouwe en jij de zijne/hare?

Was dat vanaf het begin al het geval of hebben jullie gewacht
tot jullie al wat langer een relatie hadden?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Vincent weet veel van me. Hij kent me en weet precies hoe ik in elkaar zit. Ik heb geen geheimen voor hem, ik weet dat alles bij hem veilig is.

Iwan

Als ik een relatie zou hebben dan zou ik denk ik eerder mijn pincode aan mijn partner vertellen
dan al mijn wachtwoorden die ik op de computer/internet heb. Ik vindt mijn e-mail daar
toch te persoonlijk voor en het lijkt me ook niet prettig voor de persoon die mij een e-mail stuurt
met daarin misschien iets persoonlijks, dat mijn partner het dan zou kunnen lezen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Als je je partner echt kunt vertrouwen, kun je hem best je wachtwoorden geve. Hij of zij doet er dan toch niets mee.

Iwan

Citaat van: Dee-E op  2 juni 2009, 22:29:54
Als je je partner echt kunt vertrouwen, kun je hem best je wachtwoorden geven. Hij of zij doet er dan toch niets mee.
Nee das waar, maar toch zou ik me er ongemakkelijk bij voelen.
Als iemand mij een e-mail stuurt dan gaat die persoon er toch vanuit dat ik de enige ben die
die e-mail kan lezen en als mijn partner er eventueel ook bij zou kunnen voelt dan als een soort
schending van die persoons vertrouwlijkheid.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

mijn partner weet in principe alles van mij, we praten overal over

Iwan

Ik heb nu een partner en zij weet mijn wachtwoorden, van bv hotmail en van mijn computer, niet.
Niet dat ik iets te verbergen heb, maar zou me er wel ongemakkelijk bij voelen, ik weet haar wachtwoorden ook niet
en zou ze ook niet willen weten. De code om in te loggen op haar computer verteld ze mij wel, maar die vergeet
ik toch steeds weer. Mijn partner weet ook niet alles van/over mij, maar dat kan volgens mij ook niet als je
nog niet zo lang bij elkaar bent, misschien dat wanneer je 30jaar getrouwd bent dat je dan echt alles van elkaar weet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik denk dat mijn man en ik alles van elkaar weten wat we willen weten.
Wachtwoorden ed het maakt me allemaal niet uit of hij de mijne weet en ik hoef niet perse de zijne te weten, ik vertrouw hem wel; en ik denk dat dat voor ons beide geldt.
Wij vragen elkaar niet wat we nu precies elke minuut van de dag doen, maar als hij dat wel wil weten ook prima.

Lynn

Mijn vriend weet mijn wachtwoorden niet. Verder eigenlijk alles wel.

Iwan

Linda weet sommige wachtwoorden van mij, maar niet allemaal, verder weet ze wel redelijk veel van mij, maar vast niet allles. Mijn pincode weet ze ook.
Ik weet ook tamelijk veel van haar, maar ook lang niet alles, denk dat je daar vanzelf achterkomt, voor zover het er toe doet, gedurende de relatie.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

mijn vriend weet mijn pincode wel, mijn wachtwoorden niet. Ik weet zijn pincode en wachtwoorden alllemaal wel, keek ook veel zijn mail als hij wat op marktplaats had staan bijv als daar reacties voor waren, geheimen weet ik zo niet hebben we het niet echt over