Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

De voordelen van zweterige seks

Gestart door Iwan, 20 augustus 2009, 17:46:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Een vrijpartij met dit weer staat garant voor een plakkerige boel.
Hoewel dat voor velen onaantrekkelijk klinkt, is een zweterige stoeibeurt de meest dierlijke vorm van seks.
Laat het warme weer je dus niet tegenhouden, het kan één van de meest erotische momenten van je leven worden.

Afrodisiacum
Zeker bij een nieuwe partner kun je je schamen voor al dat zweet, omdat het zo onhygiënisch lijkt.
Maar wist je dat transpiratie niet alleen gezond is, het dient ook als een natuurlijk afrodisiacum.

De voordelen van zweten tijdens seks:
  • Je verbrandt meer calorieën en vetten tijdens een zweterige vrijpartij.
  • Het verhoogt het gevoel van wij zijn één omdat jullie lichaamsdelen lijken samen te smelten.
  • Het zorgt voor nieuwe sensaties als zoute kussen.
  • Zweet en vooral de daarbij behorende geuren, activeren het instinct van dierlijke seks zonder grenzen.
  • Het zorgt ervoor dat je lichaam meer natuurlijke geuren vrijgeeft, zeker die in de schaamstreek.
     Wat kan dienen als een afrodisiacum, zelfs op een onbewust niveau.

Ook in de winter
Zweterige seks en de vele voordelen ervan kan een koppel helpen om het hele jaar rond meer te vrijen.
Je kan bijvoorbeeld in de winter wat vaker na het sporten seks hebben. Lichaamsbeweging stimuleert namelijk
de lichamelijke opwinding. Laat de zorgen van eerst een douche te nemen dus maar los. Maak het beste van
deze warme dagen en schaam je niet om je zweet, je partner zit trouwens in net hetzelfde schuitje.





©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

ik vind het ook wel wat hebben als ik en mijn partner zweten, dat geeft net dat beetje extra. :)

Iwan

Zweterige seks klinkt voor mij helemaal niet onaantrekkelijk, ik vind het juist wel wat hebben,
2 plakkerige lichamen tegen elkaar aan ...... vind dat wel geil eigenlijk .......   :revl:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."