Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Vier op tien internetdates eindigt in relatie

Gestart door Iwan, 22 augustus 2009, 17:37:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: HLN.be
Vier op tien internetdates eindigt in relatie

Het internet wordt steeds vaker gebruikt om een partner te zoeken. 4 op de 10 gebruikers
hebben ook daadwerkelijk een relatie of huwelijk. Zo blijkt uit Nederlands onderzoek.

Sociale contacten
Internetaanbieder Online wilde weten hoe toegankelijk het medium is geworden.
Internet doet het goed, vooral bij de zoektocht naar de partner.

Steeds meer doen we voor het onderhoud van sociale contacten , een beroep op de computer.
"De wereld is door internet plots toegankelijk geworden", meent directeur Hubert Strokosch
van Online. "Het aantal contacten neemt toe, vooral ook internationaal".

Geen taboe
62 procent is actief op sociale netwerken, 10 procent van hen doet aan internetdaten.
Het onderhouden van sociale contacten online veranderde ook het liefdesleven drastisch.
Meer dan de helft van alle mensen kent wel iemand die via internet al een date regelde,
waardoor alle taboes verdwijnen.  Vier op de tien leidt zelfs tot een serieuze relatie of huwelijk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb ook wel eens een dinnetje via het internet gehad, maar dat ging voornamelijk om de sex,
voor haar dan bleek achteraf.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Linda kende ik ook via het internet, is een relatie geworden.
Henriët kende ik van school, maar later kregen we door het internet weer contact, dat werd ook een relatie.
Maria leerde ik kennen via het internet, ook een relatie mee gehad...
Kim kende ik via het internet, niet echt een relatie mee gehad, maar wel gezoend en wat gevoeld bij elkaar.
Saskia kende ik via Goitske, later meer gesproken via het internet, niet echt een relatie gehad,
maar we hebben we meermaals seks gehad. En na een tijdje begon ze bizar te doen. Ik dacht dat we niet echt
een relatie hadden, maar meer een seks en gezelligheid dingetje. Na een gesprek op Internet belde ze me ineens
en had ze een lichtelijk hysterische voicemail ingesproken waarom ik zo vreemd deed ineens, toen had ik wel
zoiets van misschien nam zij het allemaal iets serieuzer dan ik deed qua onze 'relatie'.

De meeste vrouwen dus die ik heb leren kennen via het internet heb ik of een relatie meegekregen of ben ik mee in bed beland.  8*)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Heb mijn ex via internet leren kennen. Uiteindelijk 2,5 jaar een relatie mee gehad.

carola

heb mijn ex Andre via internet leren kennen. Op gegeven moment hebben we afgesproken met elkaar en hebben 3,5 maand een relatie gehad. Alleen meneer moest vreemd gaan terwijl die met mijn nog een relatie had  :( :( :(, dus heb er een punt achter gezet.

Mijn ex Chris heb ik via een chat site leren kennen, en ook met hem heb ik afgesproken en hebben een korte relatie gehad.

Mijn huidige vriend Gert-Jan heb ik via een chat site leren kennen ´´ badoo ´´ heet het. Met hem ben ik inmiddels al bijna 2,5 jaar heel gelukkig  :) :) :) :)  :smitt: :smitt:

Goitske

Marcel heb ik leren kennen via het internet, hadden allebei heel duidelijk altijd de stelling geen relatie via het internet... en goh waar zijn we beland... al bijna 13 jaar samen  ;D

In de tijd dat wij wat met elkaar hebben gekregen was het nog niet zo heel normaal, in mijn omgeving was ik echt een uitzondering. Ik kende Marcel trouwens al ruim 2 jaar via het internet voordat we elkaar in het echt ontmoet hebben