Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Helft van de vrouwen heeft liefst seks als ze dronken is

Gestart door Iwan, 22 september 2009, 19:32:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Miljoenen Britse vrouwen drinken zichzelf moed in voor ze naar bed gaan met iemand,
omdat alcohol helpt hun remmingen los te laten. Zes procent had zelfs nog nooit nuchter seks
en de helft bedrijft liever de liefde onder invloed.

Avontuurlijker
Uit een Brits onderzoek bij 3.000 vrouwen blijkt dat de helft verkiest seks te hebben onder invloed.
Drie kwart vindt het dan makkelijker zich te ontspannen en avontuurlijker te zijn in bed.
Ze zijn dus te onzeker over hun lichaam om nuchter de liefde te bedrijven.

Eerste keer
Vier op de tien vrouwen zijn altijd een beetje tipsy als ze voor de eerste keer met een man naar bed gaan.
Evenveel vrouwen zeggen dat helpt hen te ontspannen bij een eerste date. Negen op de tien gaat nooit
naar een afspraak zonder eerst alcohol te drinken. 75 procent zegt liever enkele glazen wijn te drinken
voor ze met hun vaste vriend of man in bed duiken. Daarnaast blijkt dat de gemiddelde vrouw met
acht mannen sliep, maar dat ze dronken was bij minstens vijf van hen. Bij 'één of twee van deze bedpartners
konden ze zich zelfs de naam niet meer herinneren de volgende ochtend.

Zorgbarend
Onderzoekster Kathryn Lakeland van Femfresh zegt dat een gebrek aan zelfvertrouwen een grote zorg is
voor heel wat vrouwen. "Hoewel veel vrouwen drinken voor seks omdat het een onderdeel is van het dateproces,
tijdens een romantisch diner bijvoorbeeld, zijn er ook die simpelweg weigeren om nuchter te vrijen.
Maar alcohol verhoogt de kans op onenightstands, dit zijn dus echt zorgbarende cijfers.
Vrouwen moeten met hun partners praten over hun onzekerheden voor ze hun heil zoeken in alcohol
."




©hln.be


lees ook:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Joost

Wel weer typerend dat dit dan voor de britse vrouwen geld aangezien het toch algemeen bekend is dat ze flink kunnen drinken.
Maar om dat moed in de drinken voor de daad??

Lynn


Iwan

Volgens mij is het zo dat vrouwen, net als mannen, makkelijker seks hebben wanneer ze
wat gedronken hebben. Als je onder invloed verkeerd heb je minder remmingen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

het lijkt mij wel een keer leuk om met een dronken vrouw naar bed te gaan.  :tU:

Iwan

Wanneer een vrouw onder invloed is is dat voor mij juist een reden om geen seks met haar te hebben.
Ik moet er niet aan denken dat ze spijt zou krijgen wanneer ze weer nuchter is, of zou denken, of nog
erger mij ervan beschuldigen, dat ik misbruik gemaakt heb van het feit dat ze onder invloed was.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

@ Iwan: Een vrouw die straalbezopen is kan geen actieve seks hebben, dus als een vrouw nog
in staat is om actief deel te nemen dan ga er maar vanuit dat ze weet wat ze doet! ;)

Iwan



Citaat van: Kim op 27 april 2013, 15:17:53
@ Iwan: Een vrouw die straalbezopen is kan geen actieve seks hebben, dus als een vrouw nog
in staat is om actief deel te nemen dan ga er maar vanuit dat ze weet wat ze doet! ;)
Ja maar toch, heb wel eens oneerbare voorstellen gehad van bezopen vrouwen, maar zou daar nooit op ingaan.
Dat is mijn uitspraak, daar zult u het mee moeten doen.....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: gjk op 29 december 2009, 17:34:58
het lijkt mij wel een keer leuk om met een dronken vrouw naar bed te gaan.  :tU:
@gjk - Waarom? en zou je niet bang zijn dat ze wanneer ze weer nuchter is spijt zou krijgen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."