Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Sexrelatie verbeteren/goed houden

Gestart door Margje, 1 december 2006, 22:39:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje



Wat zou jij doen om je sexrelatie met je partner te verbeteren of om het goed te houden?
Welke dingen zou je willen proberen of wat juist niet. Wat heb je in het verleden gedaan?
Je mag al je verhalen hier kwijt met details....

Lynn

Er zeker eerlijk over zijn tegenover je partner.

Iwan

Ik denk dat eerlijk zijn, zoals Lynn al zei, en overal over kunnen praten met je partner belangrijk is.
Ik denk dat het in een relatie en ook in je seksleven van belang is dat je moet kunnen aangeven
wat je wel en wat je niet wilt en dat je eventuele fantasieën met je partner moet kunnen delen.
Ook afwisseling, en dan bedoel ik niet perse afwisseling in je sekspartners, maar afwisseling in standjes
en plaatsen en ook spontaniteit is belangrijk in je seksleven, de seks moet niet te voorspelbaar worden.

Het eens op andere plaatsen dan normaal te doen breng je wat meer spanning terug in de seks,
je zou ook rolspellen kunnen proberen of via sms (als partner bv aan het werk is) ergens afspreken.
Bespreken wat je partner graag wil proberen en wat zij/hij fijn vind.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

door altijd eerlijk en open te zijn naar elkaar, maar vooral ook veel knuffelen, gewoon laten blijken dat je nog heel veel van hem of haar houd.

Iwan

In het verleden heb ik nooit gespreken gevoerd met mijn ex-en over wat zij of ik zouden willen proberen,
maar waren ook kortstondige liefdes, dus dan komt het nog niet ter sprake denk ik. Linda heeft nog een vrijpartij
wel eens gezegd; We kunnen ook wel eens wat anders proberen..... maar daar ben ik op dat moment niet op ingegaan
dus ik weet niet wat ze wilde voorstellen, achteraf ben ik er wel nieuwsgierig naar.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."