Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Daten

Gestart door Iwan, 29 november 2009, 21:30:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Als je op een date gaat met een persoon moet je die persoon dan eerst leuk vinden?

Man - Ja, .....
Vrouw - Ja, .....
Man - Nee, .....
Vrouw - Nee, .....
Man - Misschien/Soms, ...
Man - Misschien/Soms, ...
Man - Anders, ....
Vrouw - Anders, ....

Iwan

Indien je een date hebt met iemand, moet het dan iemand zijn die je voor je de date hebt al leuk vindt?
Of zou je ook op een date kunnen gaan met iemand die je nog niet zo heel leuk vindt,
bv omdat je die persoon nog niet zo goed kent, en waarvan je dan denkt misschien ga ik
hem/haar wel leuk vinden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb op misschien/soms gestemd.
Over het algemeen wil ik toch wel een goed gevoel bij de persoon hebben waarmee ik op een date ga,
maar ik ben ook wel eens op een date geweest met iemand die ik sowieso niet zag zitten, maar ik had
toch niets beters te doen en wilde er wel even uit zijn. En je weet natuurlijk nooit of er toch nog wat groeit.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

meestal wil ik die persoon eerst beter leren kennen, maar ik ben ook wel eens op een date geweest terwijl ik haar nog nooit had gezien. toch wel spannend altijd, hoe ze er dan uit ziet is dan altijd weer een verassing. :)

Iwan

Citaat van: Diaan op 29 november 2009, 21:44:59
Je moet natuurlijk wel het idee hebben dat het iets zou kunnen worden als je gaat daten. Anders is natuurlijk het hele idee van daten weg.

Als ik vrijgezel ben, date ik regelmatig. Ik ben ook iemand die een man snel 'leuk' vind. Dat, samen met de spanning van het ontmoeten van een onbekend persoon, maakt dat ik daten zo leuk en 'verslavend' vind.
Wat bedoel je met dat je snel een man leuk vindt?
Dat je hem aantrekkelijk vindt of dat je veel mensen gewoon leuk vindt?

Ik heb dat namelijk niet zo snel dat ik iemand leuk vind, maar ben sowieso niet zo dol op mensen.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."