Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat zoek jij in de liefde?

Gestart door Iwan, 6 december 2009, 21:59:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat zoek jij in de liefde?

Genegenheid & genot
1 (10%)
Lachen & knuffelen
0 (0%)
Vertrouwen & begrip
6 (60%)
Een allerbeste vriend(in)
1 (10%)
Mezelf
0 (0%)
Seks
0 (0%)
Iemand die me begrijpt
1 (10%)
Iemand die om mij geeft
0 (0%)
Anders, namelijk ....
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 9

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb gestemd op; Vertrouwen & begrip
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

ik ga ook voor vertrouwen en begrip, al zijn al die andere punten natuurlijk ook belangrijk in een relatie.

ik wil graag dat mijn vriendin open en eerlijk is tegen mij, dat ben ik zelf ook.

Iwan

Een goede, beste, vriendin is ook wel belangrijk, je moet toch een aantal jaartjes bij elkaar kunnen blijven.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

vertrouwen en begrip, al vind ik knuffelen en er zijn voor elkaar ook erg belangrijk

Iwan

Maar ook iemand die om je geeft... die je bijstaat in moeilijke tijden, die naar je omkijkt als je ziek bent, of het even niet zo goed met je gaat.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

En 'echte' liefde.... maar dat is niet zo makkelijk te vinden. Ik heb de indruk dat niet iedereen weet wat liefde is.
Het gewoon gezellig hebben, regelmatig seks en samen een kind (willen) maken is voor mij niet genoeg.
Ik ben bang dat ik ooit eens blijf hangen aan iemand waar of ik niet echt van houd of die niet echt van mij houd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik merk nogal eens in relaties dat vaak het over Ik gaat, dat mensen zichzelf centraal stellen in een relatie....
terwijl een relatie toch over Wij zou moeten gaan. Ik bedoel niet dat je jezelf als persoon helemaal moet wegcijferen
in een relatie, maar dat je wel rekening moet houden met de ander en dat beslissingen die je neem niet alleen
jezelf meer aangaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."