Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Weet je nog .....

Gestart door Iwan, 6 december 2009, 23:37:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Weet je nog precies met hoeveel personen jij ooit seks hebt gehad?

Ja, dat weet ik nog precies.
6 (85.7%)
Nee, ik zou het echt niet weten.
0 (0%)
Ongeveer, ik weet het niet precies meer.
1 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 7

Iwan



Weet je nog precies met hoeveel personen jij ooit seks hebt gehad?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ongeveer, ik weet het niet precies meer.
Niet omdat ik het nou met zoveel mensen heb gedaan, maar heb een erg slecht geheugen
en bovendien soms is het een beetje lastig om te weten welke je wel en welke je niet mag moet tellen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik weet het nog Precies gelukkig ;)

Lynn

Zo ongeveer wel. En wat ik ben vergeten zal wel niet intressant zijn geweest ;)

carola

jaa dat weet ik nog, niet met zoveel, ga ook niet met iedereen naar bed

Iwan



Citaat van: NieuwNieuws.nl
'Man heeft dubbele aantal bedpartners'

Mannen hebben gemiddeld tien bedpartners gedurende hun leven, terwijl vrouwen op vijf blijven steken.
Dit blijkt uit onderzoek van Health Survey for England.

Uit het onderzoek blijkt ook dat één op de vier vrouwen slechts met één persoon tussen de lakens is gekropen.
Bij de mannen ligt dit lager, namelijk op 17 procent.

Bijna dertig procent van de mannen heeft in zijn leven met meer dan tien personen seks.
Vrouwen zijn een stukje voorzichtiger. Slechts 13 procent haalt dubbele cijfers wat betreft bedpartners.

Misschien nog wel opmerkelijker is het feit dat één op de drie mannen tussen de 18 en 24 jaar maagd is,
terwijl dit bij vrouwen op een kwart ligt. Ook beginnen vrouwen op steeds jongere leeftijd met seks.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik zit nog mooi onder het gemiddelde van de man met mijn 'score' van 6.   ;D  (waren allemaal vrouwen in mijn geval)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Perfecte aantal bedpartners: niet meer of minder dan tien

Wie zich al jaren afvraagt wat het ideale aantal bedpartners is, krijgt van een Britse enquête eindelijk het antwoord: tien.
Zowel mannen als vrouwen knappen namelijk af op potentiële nieuwe partners die met meer dan tien exen het bed in doken.
Maar ook minder dan tien is niet goed, want dan word je beschouwd als onervaren.

Datingsite SeekingArrangement.com ondervroeg 1.000 van zijn mannelijke en vrouwelijke leden om na te gaan
hoeveel vroegere bedpartners een nieuwe geliefde mag hebben.

Tien
De helft van alle vrouwen en 46 procent van de mannen vonden dat tien het perfecte cijfer is.
36 procent van de vrouwen en 42 procent van de mannen verkozen daarentegen een partner met minder ervaring.

Voor een klein aantal vrouwen (elf procent) en mannen (tien procent) was een cijfer tussen tien en 30 ex-partners ideaal.
Slechts drie procent van alle ondervraagden wilden een partner die de liefde al had bedreven met meer dan 30 exen.

Exact tien ex-bedpartners is dus ideaal, maar dat is natuurlijk niet vanzelfsprekend. Daarom vinden sommigen het beter
om gewoon niet op de hoogte te zijn van de seksgeschiedenis van een nieuwe partner. Dat gaf althans 65 procent
van de vrouwen en 70 procent van de mannen aan in de enquête. Wat niet weet, wat niet deert dus.

Zelfvertrouwen en ervaring
Nikki Howarth (26) is één van de leden van de datingsite die wél wil weten met hoeveel vrouwen haar date het bed deelde.
'Tien is perfect voor mij. Je wil uitgaan met een man die zelfvertrouwen heeft en weet wat hij doet.
Om te weten wat een vrouw wil, heb je ervaring nodig
', vindt zij.

Zelf zou ze echter nooit onthullen met hoeveel mannen ze in het verleden seks had. 'Mannen vragen mij dat vaak, maar ik zeg het niet,
want ik wil het wat mysterieus houden. Mijn advies aan elke vrouw: vertel het niet, zeker als je cijfer boven de tien ligt.
De meeste mannen zullen het niet waarderen.
'

Stichter van SeekingArrangement.com Brandon Wade formuleerde zijn advies voor de mannen als volgt:
'Een echte gentleman, die vraagt nooit aan een vrouw met hoeveel mannen ze het bed deelde.'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Nog 4 te gaan dus voor ik het 'ideale aantal' heb bereikt.....  ;D
Citaat van: AD.nl
Perfecte aantal bedpartners: niet meer of minder dan tien

Zelf zou ze echter nooit onthullen met hoeveel mannen ze in het verleden seks had.
'Mannen vragen mij dat vaak, maar ik zeg het niet, want ik wil het wat mysterieus houden.
Mijn advies aan elke vrouw: vertel het niet, zeker als je cijfer boven de tien ligt.
De meeste mannen zullen het niet waarderen.
'
Ik zal ook niet erg enthousiast worden wanneer haar aantal (ver) boven de 10 ligt,
dus wat dat betreft heeft ze wel een punt om het dan misschien maar niet te vertellen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

het is wel erg makkelijk in mijn geval te onthouden tis er namelijk maar 1  ;D

Iwan



Citaat van: Goitske op 13 september 2012, 19:00:20
het is wel erg makkelijk in mijn geval te onthouden tis er namelijk maar 1  ;D
Vind je dat achteraf niet jammer?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Iwan op 18 december 2011, 18:17:02
Ik zit nog mooi onder het gemiddelde van de man met mijn 'score' van 6.   ;D  (waren allemaal vrouwen in mijn geval)
Van de 6 heb ik trouwens met 5 echt seks gehad, de 6de was een beetje spelen en ontdekken.


De gemiddelde Nederlander zou zo'n 14 sekspartners hebben gehad las ik vandaag op de site van het AD.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan



Citaat van: gjk op  8 januari 2011, 15:23:10
Ik weet het nog Precies gelukkig ;)
En met hoeveel dames heeft u de lakens gedeeld?  (als ik vragen mag)

Citaat van: Kim op 29 juli 2013, 15:27:20
;D
Vind je dat niet jammer, had je niet meer graag met meer mensen het bed gedeeld
voor je definitief, zoals het nu lijkt, voor een partner gekozen hebt? Of vind je 2 meer dan genoeg?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

CiteerVind je dat niet jammer, had je niet meer graag met meer mensen het bed gedeeld
voor je definitief, zoals het nu lijkt, voor een partner gekozen hebt? Of vind je 2 meer dan genoeg?

Hoezo zou ik dat jammer vinden? Hoe fijn is het om gewoon zonder enige schaamte je helemaal te geven?
Je precies weet wat de ander lekker vindt? Ik ben altijd van de langdurige relaties geweest, nooit seks gehad
zonder gevoelens......totaal geen spijt van ook!  ;) Nee, doe mij maar dat definitieve/stabiele leventje!

Iwan



Citaat van: Kim op 23 maart 2014, 19:47:32
CiteerVind je dat niet jammer, had je niet meer graag met meer mensen het bed gedeeld
voor je definitief, zoals het nu lijkt, voor een partner gekozen hebt? Of vind je 2 meer dan genoeg?

Hoezo zou ik dat jammer vinden? Hoe fijn is het om gewoon zonder enige schaamte je helemaal te geven?
Je precies weet wat de ander lekker vindt? Ik ben altijd van de langdurige relaties geweest, nooit seks gehad
zonder gevoelens......totaal geen spijt van ook!  ;) Nee, doe mij maar dat definitieve/stabiele leventje!
Seks is met niet iedereen hetzelfde. Misschien dat iemand anders dingen met/bij je gedaan zou hebben
die je huidige partners niet gedaan hebben. In mijn geval bv waren een aantal ex-en niet dol op pijpen,
dat vind ik opzich prima, maar ik ben wel blij dat ook vriendinnetjes gehad heb die wel (graag) pijpten.
Seks is toch ook een beetje een ontdekkingsreis, en als je met een ander reisbureau op reis gaat zie je
misschien hele andere lokale trekpleisters of juist verborgen juweeltjes die je anders, met een ander reisbureau,
niet gezien had. (snapt iedereen mijn vergelijking nog? de reisbureau's zijn verschillende sekspartners  :P)

Een kortstondige relatie, bv een one-night-stand, sluit niet uit dat je daarna ook een langdurige relatie
kunt hebben. Voordeel van een kortstondige relatie is misschien wel dat je een egoïstische seksuele fantasie
kunt uitleven en je daarna door kunt gaan met je leven, zonder die persoon en eventueel schuldgevoelens.

Niet dat ik bv zomaar iemand zou oppikken in een kroeg en een langdurige relatie heeft ook mijn voorkeur,
maar vond de korstondige relaties die ik had heb ik ook geen spijt. De eerste persoon waar ik seks mee gehad heb
was ook een eenmalige iets. Ik kon stuntelen, en denk dat het voor haar ook niet veel aan was, zonder dat ik hoefde
te presteren voor mijn gevoel.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Seksblog.nl
Vrouwen liegen over met hoeveel mannen ze seks hadden

Voordat we een oordeel vellen, moeten we ons natuurlijk realiseren dat de visie van de maatschappij
nog steeds gespleten is op het gebied van seks bij mannen en seks bij vrouwen.
Als Jeroen Pauw vertelt dat 't er minstens 200 waren, vindt men hem stoer.
Wanneer Patricia Paay wat uit de doeken doet over haar 'wilde tijden' is ze ineens een hoer.

Daarom stelt ruim de helft van de vrouwen haar aantal sekspartners naar beneden bij.........
Zo blijkt uit een onderzoek van modewebsite MyCelebrityFashion.co.uk onder 1362 vrouwen.

Vrouwen zeggen dat ze liegen tegen hun partner om zijn gevoelens te sparen of om zijn ego te strelen.
Maar ze liegen ook om zichzelf te beschermen of om zich beter voor te doen.
55% zegt te liegen om er voor te zorgen dat haar partner haar leuker vindt.

Vrouwen liegen verder tegen hun partner over hoeveel geld ze uitgeven aan kleding (33%),
hun baan (28%), hun financiën (25%), hun leeftijd (18%) en overspel (16%).
Slechts 9% liegt over haar cupmaat en 5% over haar natuurlijke haarkleur.

Toch zegt 63% van de dames dat liegen alleen maar tot ruzie leidt en 55% zou het erg vinden als haar
partner tegen haar liegt. 20% zou daar zelf kwaad om worden en 13% zou haar partner nooit meer vertrouwen.

Eerder onderzoek wees al uit dat mannen onder elkaar het aantal sekspartners met 3 vermenigvuldigen
en dat vrouwen het omgekeerde doen: zij delen het aantal werkelijke mannen in hun bed door 3.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Ja, dat weet ik nog. Maar heb soms echt wel spijt van dat aantal. Nja, was gewoon een wilde :-), niet dat ik elke week een ander had hoor! Maar nee zeggen durfde ik nooit

DonWoozy

ik weet het nog wel hoor namelijk 1 :-)

Iwan



Citaat van: Sugamilk op 25 augustus 2014, 11:16:03
Ja, dat weet ik nog. Maar heb soms echt wel spijt van dat aantal. Nja, was gewoon een wilde :-), niet dat ik elke week een ander had hoor! Maar nee zeggen durfde ik nooit
Mag ik vragen met hoeveel personen u dan van bil bent gegaan?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."