Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Welke leuke dingen kan ik doen op een 1ste date?

Gestart door gjk, 2 januari 2010, 11:39:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gjk


Iwan

Uit eten gaan of naar de bioscoop, misschien is dan nog beter/leuker om een film te gaan kijken
bij je thuis, dat is intiemer.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

eerst uit eten, dan naar de film in de bioscoop, en als we dan thuis komen krijgt ze een massage van mij.  :tU:

Iwan

Nadeel van samen naar de film gaan is dat je dan in het donker zit en eigenlijk geen contact hebt met elkaar.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

uiteten en bios is zoooo afgezaagd! Ga iets lekker actiefs doen karten, klimmen, leuke stadswandeling en dan van leuk tentje naar leuk tentje gaan ergens wat drinken dan ergens anders wat eten zo kun je elkaar makkelijk aftasten, gespreksonderwerp etc

Iwan

Op mijn eerste date met Linda, voor zover het een date was, zijn we naar de koninginnemartkt geweest en daarna wat in het park gehangen.
(was in Emmen of Meppel ofzo)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik zou gaan eten en daarna een drankje doen....zo kun je elkaar tenminste leren kennen.
Misschien daarna nog een wandelingetje maken ofzo?

Margje

Bioscoop niet.....
Afhankelijk in hoeverre je diegene al kent dan wel niet kent zou ik gaan voor de optie ergens gezellig wat drinken/eten....

Iwan

Citaat van: Margje op  1 september 2013, 15:02:39
Bioscoop niet.....
Afhankelijk in hoeverre je diegene al kent dan wel niet kent zou ik gaan voor de optie ergens gezellig wat drinken/eten....
Onze eerste date was wel naar de bioscoop. .. :o
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."